Weet iemand een goede image uploader? Ik heb een stuk of 20 plaatjes allemaal verschillend tussen de 110 en 310 KB. Ik heb wel die imageuploader van iemand hier op XBW (image.flappie.nl)willen gebruiken maar daar mag je maar maximaal 100 KB.
Mwah, je kan een eigen domein aanmaken en dan kan je bestand uploaden tot 1Mb, in totaal heb je 30Mb, free! www.brinkster.com
Thnx, ik ga nu kijken. edit: tis wel moeilijk om daar mee te werken zeg. Ik heb iets geupload maar als ik dan mijn site bekijk staat het er niet op.
.......zei iemand 7 maanden later. Die uploadsite was trouwens toen 2004 net begonnen was weg. Voor 1 dag ofzo.
Beter laat dan niet, niet? Ik had zelf een uploadsite nodig en ik typte het in de zoekfunctie(als goeie member) en ik vond deze thread. Toen zei iemand op msn deze site en postte ik hem meteen hier, om andere mensen te helpen met hetzelfde probleem. Die upload site is erg goed: gratis, niet registreren, snel...
Ja is een goede site ja. Www.geocities.com , ff een account aanmaken(gratis) en dan kan je alweer wat mb's uploaden
je moet je nu wel ff registrenen helaas, Sommige mensen hebben illegale dingen geupload, door te registreren probeer ik dat te verkomen! Maar daar mag je niet Hotlinken, dus je moet copy & pasten, wat vrij irritant word
bijna bij elke provider krijg je toch gratis webspace,wat zit iedereen dan altijd te zoeken naar image uploaders ?
Mja, Misschien weten ze dat niet, Of weten ze niet hoe ze het moeten gebruiken , Een imageuploader is veel makkelijker, Hoef je je ftp client niet optestarten!
Die doet het niet, als je een plaatje net hebt geupload, dan ziet hij er twee minuten later zo uit: Ik gebruik altijd freewebs of lycos