Ha, Ik heb het doosje van mijn oude brikkie nu even niet in bezit, daar zou het IMEI nummer op moeten staan van mijn Nokia 3310. Aangezien ik dit nummer nu graag ook wil hebben had ik even de batterij eruitgehaald, kijken of ie daar mischien ook staat. Er staat daar wel een nummer, 15-cijferig ook (net als IMEI, als ik me niet vergis), maar is dat het IMEI nummer? Het 'formaat' is ongeveer zo: ######/##/######/# met daarboven nog een streepjes code. Iemand die helpen kan?
het imei nummer is een 15-cijferig nummer, bij Nokia (en de meeste andere telefoons) begint dat altijd met 35. Dus het nummer wat jij zag zal het IMEI nummer ongetwijfeld zijn
SLofsky, dat had ik idd net gelezen. Alleen is mn batterij op Even opladen, en dan controleren of de nummers matchen. Dank!
Graag gedaan! Het nummer wat je telefoon aangeeft simpelweg vergelijken met het door jou gevonden nummer en je weet of het je IMEI is.
Yup, IMEI: International Mobile Equipment Identity, het 'tracking' nummer van je GSM... hiermee meldt hij zich aan bij het netwerk....
met die nummers kan de politie je ook vinden en als je telefoon gestolen is kunnen ze hem met dat nummer blokkeren