1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[IMG] Klik voor vergroting gewijzigd

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door balleknieper, 15 dec 2004.

  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Gatverdamme die dikke groene stippellijn eromheen is echt lelijk!
    Verander aub snel terug naar "klik voor vergroting" want dit ziet echt niet uit.

    [plaatje]http://home.hetnet.nl/~tspectrum-rosmalen/images/Adri-koe.jpg[/plaatje]
    voorbeeld
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    waar mensen zich aan storen kunnen? :{
     
  3. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Aan dikke lelijke groene stippellijnen, ja daar stoor ik me aan :cool:.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    mwa...ik vind het wel bij al het andere groen op xbw.nl passen *)
     
  5. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Mja dat wel, maar doe dan gewoon een randje van 1 pixel.
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha heb er geen last van hoor. Gewoon doorscrollen bij de plaatjes dan ;). Ok ze zijn niet bepaald klein :D
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Tja het is juist de bedoeling dat het opvalt ;)

    De lijn is idd wat aan de dikke kant. Jorrit is íets te enthousiast geweest toen ik zei dat het op moest vallen denk ik :p

    Ik zal hem vragen of ie de lijn wat dunner wil maken.
     
  8. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    is het ook mogelijk om het plaatje gewoon weer in een nieuw scherm te openen in plaats van vergroot in het forum? omdat het zo nog de layout verstoort en ik zo iedere keer opzij moet scrollen. (Ik hou niet van opzij scrollen)
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee dat is juist wat we wilden voorkomen. De layout wordt nu alleen verstoort als je daar zelf om vraagt en is op elk moment weer terug te zetten. Daarnaast blijf je nu gewoon in het zelfde venster werken, wat mijns inziens een stuk fijner is dan elke keer een nieuw venster te moeten openen om het originele formaat te bekijken.

    We kunnen moeilijk iedereen tevreden stemmen, niet iedereen zal met de nieuwe methode even blij zijn, maar wij denken dat dit een betere oplossing is.
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind dit echt gruwelijk irritant dat opzij scrollen stoort me overmatig. Ik wil in een nieuw venster die afbeeldingen. Live vergroten heeft geen enkele zin. als je tabbed browsing gewend bent wil je gewoon een nieuw venster. Hier erger ik me zo erg aan aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh :mad:
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat/dit(van hordo) bedoelde ik gisteren in de ''bug draad'' @ darkwing..
     
  12. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen: Ik heb het ook liever in een apart venster... dan zie je de foto vind ik gewoon beter, en van dat opzij scrollen word je indd gek... En hoe krijg je hem weer terug als je hem eenmaal hebt aangeklikt eigenlijk? Oh en dat randje mag indd wel ietsjes dunner :D

    Maar goed, niks is perfect de eerste keer, we geven Jorrit gewoon nog even de tijd ... :D :D :D

    Edit\ |:- Gewoon kwestie van weer klikken om hem kleiner te maken :D
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  13. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt SUPER fijn _O_ ik had er zo'n HEKEL aan dat je oneindig veel tabbladen kreeg als je een paar plaatjes bekeek.. en bovendien, de plaatjes tags hebben we toch ook nog???
     
  14. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er goed uit (Y) Goed gedaan en werkt prima. Voor de paar mensen die TABBED browsing gewend zijn, jammer man, massa gaat voor ;)
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Inderdaad, Werk zelf ook met tabs, dat vind ik een stuk fijner dan 10 schermen geopend hebben, maar ik snap goed dat de meeste anderen dit niet hebben.
    in de normale IE werkt het wel prettig:)
     
  16. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ik gebruik ie maar ik heb liever gewoon veel schermen, kan ik ff op een paar plaatjes klikken weer verder lezen en dan plaatjes kijken :)
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het is gewoon een kwestie van wennen. Ik heb het idee 'geleend' van een ander forum, waar ze al een jaar met dit systeem werken en wat prima werk en niemand over klaagt.

    We willen het gebruik van de plaatje tag zoveel mogelijk ontmoedigen, dus wees niet eigenwijs en gebruik gewoon de img-tag ;)

    Ik ben er zelfs voor om de plaatje-tag op den duur weer weg te halen.
     
  18. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    bink hoor
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat meen je niet serieus neem ik aan?
    Als iemand een redelijk groot plaatje post, een wallpaper ofzo (hij is net nieuw op het forum). De img tags zorgen ervoor dat ie verkleint word(een grote pixelbrei), maar dan klik ik erop en dan zie ik nog niks omdat hij niet op het scherm past.

    Zelf blijf ik gewoon de plaatjes tags gebruiken omdat het echt veel duidelijker en netter overkomt dan dit systeem.
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Bloedserieus.
     

Deel Deze Pagina