Ik heb ff gekeken op amazon (uk) wat een nieuw spel daar kost. Kost toch rond de 15 euro goedkoper. Nu wou ik eens zeker weten of je UK spellen op een NL Xbox machine kan spelen zonder hem om te bouwen (het zijn tenslotte pal games) En zo ja iemand enig ervaring met spellen kopen uit de UK?
Uk spellen kan je gewoon afspelen, houd er rekening mee dat ze niet in euro de prijzen laten zien maar in ponden.
op ps2 kan je niet uk games spelen dat weet ik 100 % zeker volgens mij xbox ook niet want uk is dit met dat PAL ding
Weet iemand het zeker hoe het nou zit?? Ik hoor hier dus dat het wel en niet kan? Heb het ook aan iemand anders gevraagd en die dacht dat het ook kon?
Official Xbox Magazine (blad uit Engeland) geeft ook elke maand een blad uit waar een cd met demo's in zit die kun je gewoon afspelen dus dat zou ook wel met games uit Engeland kunnen. Je kunt gcshop.nl proberen
Ok dan dan zijn we daar over uit. Nu wou ik eens weten hoe het invoerrechten zit en de gemiddelde verzendkoste. Heb ooit iets uit Hong Kong gehaald en daar betaalde ik 35 euro verzendkoste + 35 euro invoerkosten. Dit lijkt mij niet echt het geval voor de UK. Iemand wel eens iets gekocht in de UK?
jep engeland is ook pal net als nederland en belgië en duitsland enzovoorts. kan je gewoon overal halen en spelen.in groot gedeelte van europa.
Heb laatst bij Play.com Ghost Recon en Buffy the Vampire Slayer besteld en was omgerekend totaal 43,04 euro kwijt voor beide spellen ! (ze hebben geen verzendkosten) Inderdaad een stuk goedkoper en het zijn ook PAL versies dus geen problemen met afspelen hier in NL. RTCW en MotoGP zijn daar nu slechts 29,99 Pond (= ca 44 euro !)
Ik hou het liever bij het kopen in Holandais. Waarom, vragen jullie je zeker af (en als jullie dat niet doen, hebben jullie pech). Nou, omdat ik geen zin heb om verzendkosten enzo te betalen en stel dat er iets fout gaat, hoef je ook geen telefoontjes of brieven enzo te plegen naar het buitenland
Ik wilde Knights of the old rebublic bestellen bij een Amerikaanse winkel maar da's heel duur met die verzendkosten enz. Hou het mar gewoon op wachten en dan kopen...
Ik denk als je het buiten NL wilt halen dat je niet verder dan Engeland, Frankrijk of Duitsland moet gaan.
Nou die verzendkosten is onzin want als je in engeland besteld heb je vaak geen verzendkosten (dis zowel bij play.com als bij cd-wow.nl). Alleen als je bij dvdcrave besteld heb je verzendkosten. En als je daar met 1 item tegelijk besteld ben je daar geen invoerrechten voor kwijt. Over die telefoontje heb je gelijk. Maja tegenwoordig kun je ook mailen dus das geen probleem lijkt mij dan.