Import Games Via Dvdboxoffice Roelt!

Discussie in 'Algemeen' gestart door MarXbox, 10 jan 2002.

1. MarXbox

MarXbox www.djaxn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah !!!!!!!!!!!!!!!! Vandaag was het eindelijk zover, k liep naar mijn brievenbus, opende hem en ik zag een aantal enveloppen liggen die met de post mee waren gekomen, en ik dacht damn ....weer nie, totdat ik ook een soort bruin achtig pakketje in mijn handen had, YEAHHHH Doa3 zat erin beterz, die had ik besteld .... oftwel ik hou lekker mijn NTSC XboX en ga dus niet voor de PAL versie, .... ik blijf lekker me games bij DVD Boxoffice halen, t ging perfect, ze schreven het perfect van me Credit Card af (Er kwam 25 ct aan transactie kosten bij ):'-(
    en binnen 3 weken heb ik ze , en hier zat kerst en oud en nieuw ook tussen , dus iedereen die met het probleem zit of ze de NTSC versie nou wel of niet willen, gewoon doen, en lekker je games vanuit canada halen, je hebt ze binnen 3 weken binnen, en je bent per spel 25 piek goedkoper uit dan in Europa straks.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kick'n!!

dat is stoer........Canada boxen roeleren whahahah :9

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    en als je de xbox in nederland haalt, kunnen die spellen van dvd boxoffice daar ook op draaien?
    :confused:

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal het uileggen!

De tv stabdaard in America en canada is NTSC, de TV's in nederland zijn PAL.

Dat heeft te maken met de frequentie en de beeldgroote
    bijvoorbeeld, PAL doet 60 hertz en is groter dan NTSC, en NTSC doet 50 Hertz en is kleiner (ofzo iets weenie precies)

Daardoor zitten in de Amerikaanse xbox een tv decoder die een signaal stuurt was dus een NTSC signaal is, en een euro xbox stuurt een PAL signaal.

het zou in prionsipe mogelijk zijn om een xbox te maken met twee signalen zodat die overal werkt, maar dat doen zeniet omdat ze import willen tegen gaan zodat ze meer geld verdiene,

spelletjes worden ook gemaakt op PAL en NTSC om optimaal de verversing ration van de tv te ondersteunen ofzo

en dus daardoor kan je games die specifiek zijn gemaakt voor een standaard (of PAL of NTSC) dus niet spelen op een xbox die een andere standaard heeft.

maar wie weet bouwen ze spelen tegelijkertijd voor pal en NTSC en dan kan je gewoon een euro game (in pricipe PAL) op je NTSC xbox spelen...

maar omdat we dat nu nog niet weten omdat er nog geen euro xboxen zijn... :)

ik hoop dat het een beetje duidelijk is?

5. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is duidelijk.
    bedankt voor dat je de moeite hebt genomen het uit te legeen:)

6. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    weet je trouwens hoe je een plaatje onder je naam krijgt?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    dat heet een avatar en dat staat ergens in je opties..

8. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel heb jij betaalt voor een import Xbox?

Deel Deze Pagina