Import Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 1 mrt 2003.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Import games: de moeite waard? :confused:
    Zelf heb ik net otogi gekocht op internet. nu nog wachten tot ie er is :D

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zouden import games meer de moeite waard zijn :confused: ze zijn net zo de moeite waard als die hier hor, heb je trouwes wel op NTSC/PAL gelet?

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    sommige spellen komen hier niet uit. Je moet wat moeite doen om ze dan wel te spelen. Hij vraagt of dat het waard is.
    Ik zou zeggen: er komt hier genoeg moois uit.

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  5. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik importeer als sinds november 2002 games en het bevalt me goed. Maar het is toch altijd een geklooi om een game thuis te krijgen. Daarom kon ik de weerleiding niet weerstaan en heb ik met de acties afgelopen tijd een PAL Xbox gekocht. Mijn NTSC heb ik verkocht aan een vriend, waardoor ik toch nog altijd kan genieten van import games. Maar het is niet handig om een NTSC te hebben in een PAL regio... Verzendkosten zijn vaak aan de hoge kant en de betaling kan alleen maar met een CC. Als je daar over heen kijkt is het wel heel leuk imo :9

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    als je hem ombouwd kan je ook import games spelen tog? teminste dat is mij wijsgemaakt.....

7. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Dan speel je alle games ja :) Maar er zijn twee verschillende games in de omloop: NTSC en PAL. PAL gebruiken ze in Europa het meest. En NTSC vind je bijv. in Amerika. Maar hier op het forum wordt eigenlijk niet gepraat over modchips. Maar je kunt er alle games mee spelen ja.

8. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0

Waar importeer je dan?

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    deze game heb ik van ebay af, maar ik kan bij mn lokale spellenboer ook spellen importeren (dimension plus groningen)

10. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Overal en nergens. Ik pre-order vaak games via de originele game-site waarna je wordt doorgelinkt.

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik krijg steeds vaker het gevoel dat we in Europa hard genaaid worden. Volgens EA zijnde games in Nederland super goedkoop maar als ik kijk hoe duur games in de VS zijn dan klopt er geen hout van .

Xbox games kosten daar gewoon standaard 50 dollar. Aangezien de dollar nu evenveel waard is als de Euro is dit dus 50 euro terwijl wij er hier 70 euro voor dokken. Daarnaast zijn de platinum games daar nu 20 dollar en dus 20 euro!.

Daarbij komt dat een Xbox daar nu 199 dollar kost terwijl hij hier nog doodleuk 100 euro duurder is. Ik wordt hier echt ziek van en ik ga zometeen ook leuk mijn games uit amerika halen als het zo moet. Het kan dus veel goedkoper maar omdat wij europa zijn wordt het vet duur gemaakt?

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    bill steekt zen middelvinger naar europa op en zegt dat we voorover moeten buigen! de smiecht :p

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    komt bij dat je in nederland sommige games al niet meer kan vinden, phantom crash liep ik toevallig tegen aan in media markt maar bij dixons en dimension plus hadden ze die niet. sommige spellen worden ook heel snel weer uit de schappen genomen.
    Microsoft maakt reclame met de zin. " meer dan 150 games te krijgen" maar als ik in de winkel kijk zie ik nog maar net 25 |:-

14. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    microsoft naait ons heel erg:
    1 dollar is 90 eurocent!! (gisteren gelezen in de krant)
    aan je profiel te zien @jorrit, kan je niet op xbl, en toch heb je een gamertsg ingetyped!!
    ikzelf importeer niet.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb een gamerstag omdat ik zelf wel eens bij iemand speel die al wel een xbox live testers pakket heeft(je kan meerdere accounts op een setje zetten)

Maar dat was ff off topic.

16. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ook offtopic:
    He gast ik zie dat je uit (prov.) groningen komt en je naam komt me ook nog bekend voor volgens mij van school ofzo, heb je misschien in woldendorp op school gezeten??

Maar ik denk dat we in NL een hoger belasting percentage hebben waardoor de games zonder belastingen goedkoper zijn dan in de US.

17. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    daarnaast kan ik die spellen ook nog met 10% korting kopen dus daarom wil ik HEEEEl misschien *kuch* ombouwen

18. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Meeste van mijn Games komen van de US.. Of het de moeite waard is? Mwa, ligt er maar aan hoe je het bekijkt.. In de US komt alles veel eerder dan in EU..

Zo speel ik Metal Gear Solid 2: Substance als sinds begin Februari terwijl de rest d'r hier nog 's nachts over droomt.. Ook andere toptitels speel ik veel eerder dan dat ze in EU uitkomen.. Totdat ze de release datums in EU/JAP/US gaan gelijk trekken blijf ik in de US bestellen..

19. Gameslave

Gameslave Guest

Daarom heb ik m laten (.......) je wordt in eu vet genaaid met prijzen en release dates van zowel films, games als hardware.

20. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap niet waar jullie het geld vandaan halen om al die games te kopen, ook al importeer je ze.

50 dollar is ongeveer €45, dus dat is nog steeds 100 piek per game! En als ik dan de overzichten van sommigen zie, dan loop het al gauw in de duizend(en) euro.

Maar goed, ik hou het in ieder geval op het assortiment die hier in Nederland in de winkels verkrijgbaar is. Daar zit genoeg leuks voor mij tussen. En m'n budget laat ook maar die paar games toe die ik dan heel graag wil hebben (zie ook mijn signature).

Laatst bewerkt: 2 mrt 2003

Deel Deze Pagina