Eys peeps ik vroeg me eens af bestaat er ook zoiets als een soort freeloader voor de ps1?(of 2) Want ik heb wat games gezien zoals ff tactics die hier nog nooit zijn uitgekomen maar ik wil ze toch wel eens spelen als ik ze bestel. Dus weet iemand of zoiets bestaat en waar je hem kan krijgen post dan effe in deze thread graag. _0/ mazzelen _0/ (alvast thx) PS:geen oftopic gedoe!
Er bestaat geen Freeloader voor de PS2 Er zijn wel andere oplossingen maar deze mogen hier niet besproken worden.
Vreemd ik lees net in een ruilthread van mariuns ofzo dat ie een slide card verkoopt waarmee je import ps2 games kan spelen. Weet iemand waar je die kan bestelen?
Nog nooit van gehoord. Speel je de PS1 spellen op je PS2 ? Anders lijkt een mod-chip in je PS1 de beste optie. Zo heb ik het iig gedaan (nee alleen originele spellen). In je PS2 kan ook een chip maar die is wel duurder misschien is z'on slide card dan iets maar ik weet niet hoe duur die zijn.
Jah weet ik maar als het gaat om import spellen te spelen is het toch geen probleem ? Daar zijn de chips eigenlijk ook voor gemaakt en je kunt ze gewoon in de winkel kopen.
Ow? nog nooit van gehoord of gezien dus.... Maar ik zal het wel eens bij bij de plaatselijke gameboer vragen.
Jah idd, ik weet er niet veel vanaf, maar misschien ff bij de flashpoint of de eplaza in de magdalenastraat gaan ofzo. Die eplaza was vroeger zoals je weet games enzo, en de vorige werknemers werken er nog gewoon. Die weten ook veel van games en verwanten af. Bij flashpoint moet je trouwens vet veel mazzel hebben dat hij toevallig open is. Die gast heeft al belachelijke openingstijden, en hij is er dan de helft van de tijd ook niet eens... Maar daar hangt zelfs een bord ofzo dat je je ps1 daar kunt ombouwen, dus weet hij er wel genoeg vanaf
Ja ik ken die gast ik koop daar al jaren games daar. Ik vind hem altijd een beetje droog mwaja ik zal het eena aan hem vragen.