Import tuner Challenge VS. NFS Carbon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ollie, 7 nov 2006.

1. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht laat ik eens een thread starten over deze strijd op het asfalt..*)

Welke game vinden jullie het beste?
    En waarom natuurlijk? Besturing, graphics

En ik kan nog steeds niet kiezen welke het word!
    Maar het neppe aan NFS is dat je daar Lamborginhi kan tunen, net of zo'n rijke stinkerd zo'n vette bak nog gaat spuiten en lager maken...

VS

2. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, allebij nooit gespeeld. Maar als ik op de recensies afga dan heb ik nog maar weinig positiefs over Import Tuner Challenge gehoord. Terwijl ik wel hoor dat Carbon gaaf is, voor mij zou de keuze niet zo moeilijk zijn : NFS.

3. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was er dan zo negatief?

4. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.jouwgames.nl/content/review/1451/Import_Tuner_Challenge_Rampzalig.html

Maarja... dit is 1 review, maar volgens mij zijn de meeste trouwens wel negatief over dit spel. Overigens staan in het topic over Import Tuner Challange ook wel reacties van mensen die het helemaal tegek vinden. Dus ff dat topic doorlezen, en anders het spel ergens lenen of huren om te kijke of je het wat vind.

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Beide spellen zijn Kut... Als je kiest kies voor NfS omdat die andere Japanse shit is

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je reden om NFS af te kraken slaat natuurlijk helemaal nergens op. Juist de mensen met veel geld, hebben veel geld er voor over om hun auto anders te maken dan de Lambo van de buurman (of de golfpartner).

Maar goed, ik zou zeggen. Probeer van allebei een demo (als die er is) en lees veel reviews over beide spellen. Dan zou je wel een aardig beeld moeten krijgen van wat goed en fout is.

7. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    import tuner challenge lijkt mij rete saai ivm die nachtelijke Tokyo stad. NFS lijkt mij meer variatie. Het feit dat een laborginhi er al vet uit ziet vind men het onzin op die nog uitbundiger te maken, Maar het is altijd leuk om te doen. Ook het feit dat je alle modificatie's zelf nog eens kan modificieren is ook interessant van NFS Carbon.

8. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb import een week gehad en daarna weer verkocht. Veels te saai. Heb er wel 740 gp mee gehaald.

maar NFS Carbon is vele malen beter!

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    IK vind ITC een stuk leuker nog toe. Maar ik kan geen echt goed beeld geven. Ik heb ITC namelijk met veel plezier uitgespeeld, en vond de demo van NFS carbon niet echt leuk. Het gehele spel heb ik echter niet gespeeld, dus kan niet echt oordelen.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Op de reviews en beelden van GameKings af te gaan, zou ik voor NFS gaan, een lambo tunen, kan zeker vet zijn, en het is een "team-based racer" :)

11. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Need for speed is voor mij het ultieme niet zeuren maar gassen spelletje.
    Gameplay speelt lekker voor lange uurtjes spelen of voor die korte kwartiertjes.
    Auto's zouden er van mij nog iets meer mogen (bijvoorbeeld Audi RS4), maar een leuke evolution of bmw gepimpt kan ik ook wel mee rond rijden.

Als er een ander race spel deze game uit mn console wil krijgen moet die toch wel erg goed zijn. en dus niet een rip-off van nfs, want ik gelijk voor gevoel krijg bij import tuner. Ik heb hem nooit gespeeld maar ik neem aan dat die voor mij nooit relaxter speelt dan nfs.

NFS
    + gameplay
    - ik wil meer (merken) auto's

12. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf Import Tuner Challenge. als ik hem uitgespeeld hebt dan koop ik wel Need For Speed: Carbon. mooi voor in mijn race-spellen collectie.

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op de demo van NFS moet je niet afgaan. Het hele spel is vele malen beter. Ik vind hem zeer vet.

14. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De demo van NFS was waardeloos.. en de ITC was er niet, maar is in de complete game van NFS wat betere besturing? want die vond ik (vooral bij driften) waardeloos! Is ITC wel een lekker scheurijzer? (lekker arcade)

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb niets op de besturing van NFS Carbon aan te merken, werkt gewoon goed

16. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg nfs maar dat is ook meer omdat nfs mij sowieso meer aanspreekt als import tuner challenge en de gameplay + graphics van nfs carbon zijn beter
    naar mijn mening... heb ook redelijk wat delen van nfs gespeeld :

nfs underground 1
    nfs III hot pursuit
    nfs most wanted
    nfs carbon

17. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics van ITC juist zo mooi

18. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
  19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat is echt echt echt niet waar. Het is gewoon een specifieke smaak, ik heb al meer mensen gesproken die het net als ik wel een leuke game vinden. Het is gewoon geen mainstream product zal ik maar zeggen

20. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game zelf maar heel even gespeeld, iets meer dan 30 minuutjes, maar ik kan het spel geen voldoende geven. Alle banen die ik heb gezien zagen er zo ongeveer hetzelfde uit. Er waren maar iets van 6 auto's beschikbaar en de besturing was nou niet echt soepeltjes te noemen. Verdre doet de game grafisch ook zeker niet next gen aan!!

Deel Deze Pagina