ik ga vandaag effe mijn candeese contacten aanspreken, die zitten in de hardware, dua sgrote kans dat die xboxes tot hun beschikking hebben waneer de tijd rijp is. ik wil echter de markt weten!!! anders heeft het geen zin! lobby een beetje rond vraag wat na, en geef ruwe schattignen en impressies hier in deze thread. zodat ik dadelijk tegen optimale prijs boxen kan importeren voor jullie thanks!!
Het valt me op dat de meeste mensen nog nooit van de Xbox gehoord hebben, sommige kennen hem wel, maar die zijn dan ook geabonneerd op de Veronica gids (die hebben er wat aandacht aanbesteed. In mijn directe omgeving kennen ze de Xbox ondertussen wel… maar dat komt denk ik omdat ik het al 2 jaar over heb
ja klopt, de PS2 is dan meestal wel wat meer bekend.. ik zeg altijd maar dat de Xbox een soort Atari is maar dan vele malen sneller en dan van Microsoft Veronica besteed er inderdaad wat aandacht aan.. dat programma eh pff hoe heet dat ook weer, wannahaves, was er ook bij toen de Xbox in NL was (Jammer toen begonnen wij net met de ideeen van xboxworld)
Gelukkig is Veronica in haar blad altijd heel positief over de Xbox en wordt naar mijn mening meer tijd aan de Xbox besteed dan aan de andere consoles. Even iets anders. Ik volg de Xbox al vanaf het allereerste gerucht… (ik heb een zwak voor Microsoft… kan het niet helpen ) en heb er zelf ook vaak aan gedacht om een site te beginnen, maarja… als je het goed wilt doen dan gaat er erg veel tijd in zitten… Ik kende deze site nog niet, maar ik moet zeggen dat hij zeker veel potentie heeft, alleen zou de site iets meer up-to-date kunnen zijn (no offence). Ga zo door, ik denk dat er straks waneer de Xbox uit is veel behoefte zal bestaan aan een goede Nederlandse Xbox site. Alhoewel mijn engels goed is, is het meestal toch wel prettig om in het Nederlands te lezen. Keep up the good work!!!
ehm wij zijn er terdege van bewust dat deze site op dit moment niet helemaal up-to-date is. Maar we hebben maar 3 crew members (nog), Martijn = Graphics (ook nieuws maar is laatste tijd hard bezig geweest met het nieuwe design), Jorrit = Op dit moment alleen maar bezig met het nieuwe PHP systeem, en zal volgens mij als dat af is ook nieuws gaan posten etc. en ik = webmaster, PR, nieuws etc.. en ook i ben me aan het voorbereiden op de nieuwe xboxworld.. ook heb je niet echt zin om nieuws toe te voegen als je weet dat je over 2 weken ff n form invult en je klaar bent.. maar wij beloven jullie, zodra de nieuwe xboxworld online is zullen wij ons uiterste best doen om jullie op de hoogte te houden, veder hebben we nog n paar spannende plannen voor in de toekomst...
Sorry hoor maar atari is totaal niet te vergelijken met console tegenwoordig heel andere gedachtenwijze zit erachter. Im vind het gezegde van xbox is aftreksel van pc ps2 is pc wanabee gamecube is console wel leuk klinken altijd. Xbox heeft veel pc achtige spellen volgens mij. Wel leuk lijkt ie me.
allemaal leuk en vooral aardig! maar ik probeer een indicatie te krijgen, jullie zitten in de wereld, hebben jullie enig idee? geloof me als er genoeg animo voor is kan ik voor rond de 900 piek per stuk xboxen te voorschijn toveren op release day!! ja ook spelletjes! maar als ik een of twee boxen kwijt kan nee dan niet...
tijmen : tis soms n beetje moeilijk om het uit te leggen wat nou een xbox is.. dus ik zeg dat altijd maar van die atari zodat ze toch een idee hebben.. als ik zeg dat het een aftreksel is van een pc denktiedereen meteen dat je een pc naast je tv hebt staan.. kobold : zo erg in de scene zit ik ook weer niet hoor Xbox wordt pas mijn 2e console (DC was 1e). Kijk allemaal leuk en aardig jouw plannen maarja er is nog niet echt iets concreets op tafel gekomen he.. (je moest je canadese m8ys bellen toch?)
mjah maar ik heb geen website om polls op te houden... en ik heb geen idee hoe het gestelt is met xbox bekendheid ik kijk eerlijk gezecht geen tv en lees geen bladen. dus tsjah dat van die veronica gids was helemaal nieuw, hmmm naja het moet wel zo'n beetje komen nu.
niet handig op n bagger manier eigenlijk, gewoon handje plak ik wou eerst zelf beginnen met php leren, was aardig op weg, maar ik had het gewoon snel nodig dus ik ging wat vragen en toen kwam jorrit
Kobold: Als je Xboxen uit Canada wil gaan importeren moet je eerst weten of er regio restricties op zitten… Volgens mij is dit nog niet helemaal duidelijk. Ik dacht dat de spellen regiovrij waren maar de DVD-films niet… toch wel handig om dit van tevoren te weten…
dvd's hebben sowieso regiocode bij spellen zit het zo : Publishers/Developers kunnen kiezen om een regiocode te plaatsen. Ik heb microsoft gevraagd of ze dat gaan gebruiken en ze hadden geen commentaar ik heb geen idee of dit veel gebruikt zal worden, denk eigenlijk van wel...
dit had ik oa gelezen paar maanden terug van gamers.nl "Xbox @ Gamers We interviewden Hans Jose van Microsoft Nederland en kwamen wat aardige (nieuwe) facts te weten. Zo was al bekend dat de Xbox niet in verschillende versies uit zal komen, maar als een standaard pakket in zowel Amerika, Japan en Europa. De moeilijkheden van grijze en illegale import mogen we dan ook tot het verleden rekenen omdat software over de hele wereld op deze machine is afgestemd. " tsja is van 7 feb 2001
weetik jerhui daar hebben we al menig post over gedaan de laatste maand om dat allemaal uit te vinden. deze week houd microsoft de vergadering met alle retailers in america om alles uit te leggen, dus dan word er meer bekend mag ik hopen, maar ik wil ze nog steeds wel importeren allen moet ik werten hoeveel ik er kwijt kan steeds eentje op laten sturen heeft geen zin
duh laat ze ze gewon vooraf bestellen, maar dan moet je wel een goed plan in elkaar hebben gedraaid he
Ja mijn video recorder is kapot. Zit aan ps2 te denken, maar als er nou gewoon feiten op tafel komen of ik spelletjes zonder regio code kan spelen en dvd's zonder kan bekijken dan wil ik best bestellen maar niet als ik geen info heb.