Impressies over Hunter:RK

Discussie in 'Algemeen' gestart door thaking, 12 jul 2002.

1. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ok jongens Hunter : the Reckoning is al zover een weekje uit dus ik vraag me af wie hem al heeft en wat vondt je ervan.....:D

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
  3. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met z`n 4tjes gespeeld.
    Wel leuk,maar soms frustrerent :mad:
    Als niet alle mensen doorlopen "IKKE" dan blijven de andere ook steeds vast zitten.
    Dat kan heel vervelend zijn,zeker als je tegen een eindbaas moet vechten.
    Daar ga je dus snel dood,omdat je niet weg kan lopen!!! :mad:

Ik denk dat het met z`n 2en veel leuker spelen is.
    Dan loop je elkaar niet zo snel in de weg.

Maar ik heb zeker geen spijt dat ik hem hebt gekocht.
    Dit is gewoon een lekkere game om heerlijk erop los te knallen.

Mooi tussendoortje voor als je straks Brute Force wil hebbuh!
    Die wordt (hopelijk) wel veeeeeeeel beter. ;)

4. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar weer de schuld dat je doodgaat je kan het gewoon niet, en het is een vreselijk kutspel trouwens, je hebt met zijn 4en maar 6 levens en als die op zijn moet je soms wel een half uur wachten voordat je terug kan.

5. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De lives limit is echt een domper, zeker met de bosses die echt WAY teveel hitpoints hebben. Was beter geweest als daar iets meer balancing op had plaatsgevonden, en coop had gewoon net als Halo unlimited respawns moeten hebben, het gaat uiteindelijk toch om de fun samen.

Verder vindt ik het wel cool, echt een wrede slayer game met massa's aan enemies en steeds nieuwe speeltjes om ze mee om zee te helpen, ook de combo's die je kan doen in melee zijn erg gaaf en de besturing is toppie, gewoon simpel.

Oh en visueel is errug lekker :).

6. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet het niet hoor, maar ik ben ik nog steeds met m'n eerste leven bezig en ben al bij het level FrontYrd, level 8 geloof ik. Verder best een leuk spel, maar supermakkelijk (tot nu toe).

Gewoon in de rondte rennen en schieten. De bazen die ik tot nu toe heb gehad waren makkelijk. Verder je zware wapens (shotgun en machinegun) bewaren tot moeilijke situaties en/of de bazen.

7. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    hebbe jullie dat water in de sewers beseft?? 8) 8)
    tering he, je word er bijna nat van :D

8. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij speelt hem duidelijk single player ;) Als je hem dus multiplayer speelt gaan de lives veel sneller en moet je zodra ze op zijn wachten tot de anderen weer een innocent gesaved hebben, dat wachten is vervelend, single heb je hier geen last van. Met bosses hetzelfde, in de rondte rennen lukt niet met zijn vieren tegelijkertijd, dus wat gebeurt, 3 gaan er dood en de vierde blijft rondjes rennen tot de boss dood is en dat duurt wel even dus moeten de andere drie weer wachten.

Dat wachten is niet echt leuk in multiplayer, dus die lives keuze had wel gekund voor single player, daar werkt ie namelijk ook gewoon super, maar voor multiplayer is het een bagger iets.

Tot de boss is het altijd zeer goed te doen in team btw, soms moet er iemand wachten. Verder roelert het spel, het is vooral op mijn DD5.1 behoorlijk creepy, het spel is echt massaal en die spinnen jagen me de stuipen op het lijf als ze weer eens in het beeld verschijnen.

Ook dat bepaalde wapens niet effectief zijn op bepaalde enemies vind ik geniaal, hierdoor blijf je al je skills ontwikkelen en het meeste uit de spells halen.

Persoonlijk moet ik er wel bij zeggen dat het spel naarmate ik verder kom wel steeds gaver wordt en dus uitkijk naar alles wat ik nog te gaan heb :9

9. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, heb nog niet multi gespeeld. Ben al weer 3 levels verder en heb nog steeds m'n eerste leven:D Maar hij wordt wel wat moeilijker (die honden willen soms nogal lang doorbijten lol ) en leuker moet ik zeggen. De spells heb ik tot nu toe nog niet echt gebruikt, was niet nodig:D Ik gebruik alleen m'n pistooltje (ik speel met dat meisje met de revolver) en zo nu en dan de shotgun en machinegun als het wat te druk wordt.
    Geluid is inderdaad goed ja. Heb ook DD 5.1 en af en toe is het echt schrikken.

Laatst bewerkt: 12 jul 2002
  10. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een bagger game, kheb hem meteen weer ingeruild

BAH!!

baggere graphics

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    :confused: ik vind de graphics goed hoor, lekker duidelijk en glad. past echt in het lijstje tussen halo, doa3, pgr en rallisport. maar ik ga weer ff spelen denk ik zo :D

12. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen heeft z'n eigen mening.

13. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    iedreen heeft z'n eigen mening

14. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem best meevallen hoor. Gewoon een aardig spel, nix meer of minder. Ik vindt het alleen een beetje raar dat je bv niet verder kunt lopen op bepaalde stukken of niet over objecten kunt springen. Doet me een beetje denken aan de Nintendo 8bit ofzo.
    Verder zijn er momenteel gewoon geen echte topgames uit. Enclave schijnt ook tegen te vallen en op toppers zoals bruteforce moe je nog wel ff wachten.

15. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    mario is dope ( die van de supernintendo wel )
    honderden keren uitgespeeld!!

16. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm dat is inderdaad een beetje belabberd.. Heb tot nu toe alleen met mijn broertje gespeeld en met zijn 2en is het sharen van levens wel leuk vind ik (voorkomt in ieder geval dat de 1 zo zonder levens zit) maar met zijn vieren werkt het duidelijk niet..
    Dat je soms wel eens "vast" kan komen te zitten is ook wel jammer.. Nou moet ik zeggen dat het met zijn 2en niet vaak is voorgekomen maar ik kan me voorstellen dat het met zijn 4en nogal eens gebeurt.. Ach al met al vind ik hem single-player echt wel goed en duo-player is ie ook lache..

17. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Cool is de game!!

Maaruh, gebruiken jullie der rechterthunmbstick ook?

18. Catscratch

Catscratch Access Peace !

Leuk Bevonden:
    0
    Heel leuk spel ... spijtig genoeg al uitgespeeld :mad:
    3 daagjes heb ik ervoor nodig gehad ... maar ik ben nu begonnen aan de nightmare mode :)

19. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja een levensduur van vandaag tot morgen :mad: echt bagger kort.

20. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Yep, anders valt ie niet echt te spelen.. en ja H is cool :)

Deel Deze Pagina