In de V.S. accepteren ze geen Xbox360 reserveringen meer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door harry potter, 8 jul 2005.

  1. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg heben julie het all gehoort als dit waar is gaat die goed verkopen.
    In Amerika accepteren de winkels geen Xbox360-reserveringen meer aan omdat de eerste, tweede en derde ladingen al de deur uit zijn. O.A. Gamestop neemt wel nog reserveringen aan. bron+ link http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=2208

    die xbox 360 gaat het echt goed doen. als ze nu all 3 ladingen heben verkocht
    dat vind ik Ongelooflijk. en die is nog niet eens uit de xbox 1 deed het goed maar lang niet zoe goed als de 360. van de xbox 1 zijn toch veel minder reserveringen geweest als nu.
     
  2. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi tog:D denk je dat dat ook in de andere landen gebeurt?:p ook wel grppg dat bungie halo3 pas launchd als de ps3 uitkomt:p ze denken dat daardoor iedereen de 360 gaat kopen ofzo:confused:

    maar zoals het er nu uitziet gaat het heel erg goed komen met de 360:D
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  3. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou maar hopen dat hierdoor de release datum in de EU niet naar achter wordt geschoven. Ik had namelijk begrepen dat de fabrieken al over uren draaien om genoeg xbox360 af te hebben voor de release datum
     
  4. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze reserveren al zonder dat ze de prijs weten??
     
  5. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, de meeste mensen wel. De prijs is al bijna besloten: rond de 300 dollar.
     
  6. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Veranderen ze op het laatste moment natuurlijk van gedachte, en maken der $400 van ofzo.
     
  7. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox

    dat doen ze zeker niet want dat zou ik Oplichting vinden als ze die naar 400 Zouden verhogen. en dat zou ook heel erg dom zijn ook.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze hebben ook bewust voor een "normale" dvd-drive gekozen, geen HD-DVD, om de kosten laag te houden.
     
  9. exity

    exity Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel balen dan
     
  10. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maarja je weet het mar nooit met microsoft... er kan nog van alles gebeuren O-)
     
  11. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft kan trouwens de prijs niet op eens omhoog krikken... sommige die gereserveerd hebben, hebben al betaalt :)

    Maar het is wel beter voor hun, dan doet namelijk deeltje 2 het al stukken beter dan deeltje 1... Deeltje 1 was in het begin namelijk de slecht verkopende computer van nederland....

    Maar ik wil niet dat ze nog meer xboxies naar Amerika uit gaan geven, want dan zijn wij weer de pisang en dan kunnen wij gaan fluiten in november...
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  12. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    De 360 komt sowieso een week later in Europa uit.
     
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Microsoft heeft zelf anders nog helemaal geen officiele prijs bekend gemaakt. De prijzen bij deze winkels staan dus ook helemaal nog niet vast en kunnen dus nog gewoon veranderen. Het is trouwens zo dat wanneer je bij een online store met creditcard betaald het bedrag pas afgeschreven word als het bestelde artikel ook daadwerkelijk wordt verzonden en tegen die tijd is de echte prijs al bekend en kun je de bestelling nog gewoon op tijd annuleren als je dit wil. En als je hem gewoon in een winkel hebt gepreorderd betaal je ook pas wanneer je hem komt afhalen. Is er wel vooruit betaald dan compenseert men het verschil in bedrag meestal met een tegoedbon, game(s) of iets dergelijks.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  14. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL:D
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Het erge is....is dat hij dan nog maar zo'n €320 euro is in Amerika waar ze dan weer €400 voor rekenen in Europa O-) [irritante dollarkoers!]
     
  16. cdiddynl

    cdiddynl Guest

    Dan valt de prijs nog wel mee hoor €400 euro voor 360 als ik het geld heb op de realse datum is ie bij mij binnen. Maar kan ie nu wel of geen Xbox 1 spellen afspelen ??¿¿
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, ik koop hem ook wel...maar toch zou ik het [te?] duur vinden. En je kunt in ieder geval de topspellen van de Xbox op je 360 draaien. Er was ook nog sprake van de rest van de games, maar ik weet het fijne er niet meer van [ik kon de feiten niet meer van de suggesties onderscheiden].
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    400 euro vind ik toch echt te duur. Als de spellen ook al duurder worden, wacht ik wel een paar maanden. Dan is ie vast wel goedkoper :D
     
  19. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 400 euro met 5 spellen heb je al een redelijke pc :confused:.
     
  20. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    De HD-DVD komt er pas later in. Dan kun je nog eens een xbox360 gaan halen. Leuk bedacht van ze.
     

Deel Deze Pagina