Op Gamespy staan nieuwe screens van BRE + een preview van de game en volgens de previewer is het een leuke game maar niet op de zelfde niveau als DOA3 of SC2 maar is wel de moeite waard. http://www.gamespy.com/previews/april03/bloodyroarxbox/screenshots.shtml
t ziet er idd wel leuk uit...maar bij dit soort games is de gameplay (vind ik zelf) toch wel t aller belangrijkst
De characters maar dom ja het is je eigen mening maar ik vind ze er wel leuk uit zien is weer eens iets anders dan de gewone normale vechtgames.
ik heb Bloody Roar op de Gamecube gehad, hij valt flink tegen, dit zijn precies dezelfde levels, dezelfde characters, deze game ziet er alleen grafischer uit dan op de Gamecube, maar 1 tip koop Soul Calibur 2 of Dead or Alive 4 (wanneer die ook mag uitkomen)
Ik heb het spel op de gamecube en ik vind het een heel gave game. Het gaat lekker snel en het ziet er ook nog supergelikt uit. Heb je dit spel nog niet en houd je van snelle vechtspellen met hele wrede moves dan moet je deze game zeker kopen!!!!
Ik heb hem ook op de gamecube en ik vond hem in het begin best wel leuk... tot ik een xbox kocht en dead or alive 3 speelde! Want eigenlijk is bloody roar helemaal niks! Kleine arena´s, saaie characters, beast mode wordt vervelend, weinig (leuke) levels en ga zo maar door. Ik zou hem eens proberen, maar ik weet bijna zeker dat je hem minder vind dan een andere fighter zoals doa3.