In gevecht met E-A.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nice 2 Play, 27 sep 2004.

  1. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé guy's ik wil jullie dit toch even laten weten, ik ben al een paar dagen bezig om de problemen met BURNOUT3 LIVE neer te leggen bij E-A. Dit is het eerste antwoord wat ik van ze kreeg, als ik meer weet gooi ik het op het forum. Geachte heer Lust,

    Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen we u om iets meer informatie.

    Om er zeker van te zijn dat het probleem bij de EA server ligt en niet bij Xboxlive vragen wij u het volgende te doen:

    Haal de gameCD uit de Xbox en restart je Xbox. Als u niet direct terecht komt bij Xbox Live dashboard, kiest u Xbox Live vanaf het hoofdmenu. als je Xbox succesvol verbinding maakt met Xbox Live Kunt u er zeker van zijn dat de verbinding met Xbox Live en uw Gamertag correct werken Als u problemen heeft verbinding te maken met Xbox Live dashboard, Gaat u dan alstublieft naar de Xbox Live support paginas www.xbox.com/en-gb/support/live

    Ligt het probleem bij de EA server neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Steven
    Electronic Arts Benelux BV
    Customer Support Team
    http://
     
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik naar emailen?? ga ik ook eens flink klagen
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ... ik wil wel helpen :) ... ik heb alleen nog geen EA game ... omdat ik nog steeds anti-EA ben :eek: .... maar goed ik wil wel helpen testen dat het niet aan jullie verbinding ligt ;)
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik behoorlijk dom, als je over iets klaagt moet je wel weten waar je het over hebt.
     
  5. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ea-servers zijn gewoon zwaar slecht. Als ze nu eens gewoon xbox live servers gebruiken dan is er niks aan de hand en werkt burnout 3 perfect, maja die ea moet zo nodig ps2-techniek gaan gebruiken en dan werkt het voor geen meter meer.
     
  6. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met nog geen enkel live spel problemen gehad, totdat ik Burnout 3 had. Ik heb het spel nu 5 dagen en misschien een half uur online kunnen spelen. Echt waardeloos.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Hij weet het ook, maar dit is een standaard MS antwoord... Maar EA heeft inderdaad problemen met hun Live service
     
  8. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen we hier niet op xboxworld een online bezwaar schrift (of hoe noem je dat ook al weer :confused:) opstellen en misschien als er genoeg gamers klagen dat ze dan er iets aan doen want dit kan echt niet langer zo...burnout 3 is een top spel maar de online frusties verpesten het spel en dat ligt echt wel aan hun servers. punt uit :mad:
     
  9. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
  10. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Welke problemen hebben jullie dan, want hier werkt alles prima.

    Soms krijg ik de melding you have been signed off, maar dan kan ik me gewoon weer aanmelden. Deze melding krijg ik misschien 1x in de week. Vind dat niet iets om over te mailen.
     
  11. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg deze melding soms de hele dag door. :mad:
     
  12. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen op het begin "last" gehad met de servers van EA

    Inmiddels heb ik nergens meer last van. zoals WiXX ook al zei ik heb ook wel eens dat ik uitgelogd word.

    Eerder had ik wel aldoor problemen met updaten vam mijn statistics. maar nu gaat het goed.
     
  13. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    EA_support@5ca.com Sorry jongens maar dit is het e-mail adres waar je je klacht naar toe kan mailen dacht dat ik het er bij had gezet. en laten we nou massaal gaan mailen misschien doen ze er wat aan.
     
  14. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze problemen dus ook met mijn vriendengroepje, we gamen zo tussen 12.00uur en 3.00uur s'nachts, en het is gewoon onmogelijk nog normaal te spelen online in Burnout 3.. Vooral sinds het laatste weekend.. We worden er constant afgegooid met allerlei meldingen die ik hierboven ook al gelezen heb..

    Ik game al zo'n 10 jaar online met PC en nu dus ook Xbox, en ik kan je melden dat dit de slechtse online support ooit is in een game.. Wat een troep zeg!! Ben er echt kwaad om omdat de game opzich hartstikke leuk is, maar dat dat compleet verneukt wordt door die 3e rangs online service van EA..

    P.s. Ik heb ook een (boos) mailtje gestuurd..
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  15. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt nergens last van!
    ik kan altijd als ik online wil gamen met burnout 3 gelijk online
    maaar heel soms krijg ik een melding dat mijn gamertag geblockeerd is ofzo...
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Okay ... laten we gegevens verzamelen + noteren

    1. gamertag -
    2. Met wie (hoeveel mensen/alleen Nederlanders/wie was host) -
    3. Tijdstip -
    4. Welke game -
    5. Welke foutmelding -
    6. Welke Provider (+ verbindingsnelheid) -
    7. Welke Modem -
    8. Welke Verbindings Type (ICS, Direkt, Router (welk type + product nummer) -
    9. Wat zijn je MT, NT, IC en L , P waardes -

    Misschien kan deze thread naar Live en Networking worden verhuist

    Als je geen problemen hebt .... deze lijst ook in vullen .... elke keer als je problemen hebt dit lijstje invullen (alleen de veranderingen)
     
  17. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens laten we AUB allemaal massaal gaan mailen, want dan moeten ze er wel wat aan gaan doen. Ze ontkennen nog steeds het probleem, en die twee of drie die wel online kunnen kopen we niks voor. :mad: MAILEN MAAAAAILEN AUB MASSAAL!!!!! Naar EA support@5ca.com :mad: :mad: :mad: :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  18. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo sorry ik zag je bericht te laat, daarom nogmaals een bericht. Dat wat je opnoemt is allemaal al gececkt door microsoft helpdesk zij leggen ook de fout bij de servers van E-A.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    craagje is die helpdesk NL of engels?
     
  20. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands als je op toets 1 drukt Microsoft helpdesk tel:0800 0233894. Maar als je problemen met burnout3 heb kan je beter naar E-A mailen, want microsoft stuurt je door naar E-A.
     

Deel Deze Pagina