In hoofddorp komt een gameshop In de centrum van hoofddorp komt een Gameshop die IllusionGames gaat heten en die 1july open gaat ze gaan vet veel games goed koop verkopen vanwegen de opening had ik gehoord en er komt een xbox competitie waar bij je vete prijzen kan winnen als er mensen uit hoofddorp zijn kunnen we misschien daar afspreken of zo als die open is? *EDIT* ik weet wat voor pijzen ze gaan weg geefen!! Voor de Gamecube Competitie geefen ze een Gameboy Advance SP weg, voor de xbox competitie geefen zen een game pack weg met een XBOXlive kit de game return to castle wolfenstein en een xbox S controler en ene Memorycard , voor de PS2 competitie geefen ze een Psoneweg zzooo das wel lekker en de inschtijfen is maar beperkt en je moet een legitimatie meneen
Allemaal hartstikke leuk en aardig, maar zou je alsjeblieft iets beter op je spelling willen letten? Je post zit werkelijk waar vol met ontzettend grove fouten. Bij voorbaat dank /edit: na wat editwerk ziet het er al een stuk beter uit Nu nog wat punten en komma's en ik zeur nergens meer over
DWD pest graag de nieuwkomers. Valt wel mee hoor die spelling alleen moet je de dingen niet perse zo schrijven als je het zegt. Ik heb ook een handje naar spelfouten. Bedankt voor de tip maar hoofddorp hoe mooi het vast ook is, is net te ver weg. Als ze ook online verkopen geef dan even hun adres door waar je online kunt bestellen. Dat is namelijk altijd interessant.
cool als je games goedkoop kan krijgen kom ik wel ff kijken, woon toch niet zo ver van hoofdorp af (Amstelveen)