in Trust we trust

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door northernlight, 23 mei 2003.

1. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    heb je het al gehoord??
    Trust is hoofdsponsor geworden van Minardi.
    Eindelijk een beetje perspectief voor Verstappen.

En zo ziet hij er nu uit:

Ik vind hem niet veel lelijker geworden, maar echt mooi is ie ook niet.

Ook wil Trust minardi misschien een windtunnel geven.

2. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Niks perspectief voor Verstappen. Hij is gewoon een van de slechtste F1-coureurs ooit. Van de 10 races rijdt hij en maar 2 uit ofzo. En hij geeft altijd de wagen de schuld, nooit zichzelf.

3. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de wagen is er wel mooier op geworden.

4. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het toch wel erg gaaf dat een nederland bedrijf hoofdsponser is in de formule 1.

oké shell is ook een soort hoofdsponser van ferrari, maar shell is niet helemaal nederlands.

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, zo klink je echt als een kenner......NOT!

Het probleem is dat Jos nooit echt een grote sponsor met veel geld achter zich had, en met veel geld kan je je bij de grotere teams inkopen.

Versnellingsbakken die kapot gaan, black-boxes die uit elkaar vallen, remschijven die breken!
    Volgens mij saboteert Jos de boel|:-

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tja daarom rijdt hij ook in de F1.. ik bedoel het is niet zo dat minardi uit meerdere coureurs konden kiezen natuurlijk alleen maar Jos. Ik denk toch echt dat als Jos inderdaad 1 van de slechtste coureurs ooit was dat ie niet in een minardi had gezeten he? zucht...

Voor de rest zie reactie Rinus

Kwa auto maakt het mij eigenlijk niet uit of ie mooier wordt of niet. als ie maar betrouwbaarder en sneller wordt. En die windtunnel van Trust zal daar in meedragen hopelijk

Laatst bewerkt: 23 mei 2003
  7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    nou moet ik ook zeggen dat ik hem niet echt een supertalent vind, hoor, ik heb hem nog nooit echt goed zien rijden, hij wordt vaak laatste ofrzo

8. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is echt geen slechte coureur hoor! Zijn tijden bij Beneton dat herinneren jullie je vast nog wel!? Zoals Rinus al zegt: het gaat allemaal om het geld en dus de auto's! Als hij een goede auto krijgt dan rijdt hij echt wel in de top 10! En Trust is nou ook niet echt een groot bedrijf met veel geld lijkt me, of vergis ik me daarin?
    Wat de auto betreft? Ik vind hem wel mooi.. goeie kleurencombinatie!

9. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    JOnge... Verstappen de slechtste coureur, zeker niet. Hij heeft alleen nooit de kans gehad op een beter team. Bij Beneton reed hij goed, maar als het team geen geld heb kan je nix testn en blijf je dus achterlopen. Zet hem in een snellere wagen of in een beter team dan rijdt hij ehct wel, zoals balleknieper al zei, in de top 10.

De auto is iig wel een stukje mooier geworden, maar blijft de lelijkste.

10. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er geen verstand van hebt zeg dan aub niets.:mad:
    Ik ben geen GROTE fan van Jos maar rijden kan ie dus echt wel.

11. Schranseman

Leuk Bevonden:
    0
    behalve karten, daar is ie niet zo goed in.:+

Ach ik weet het niet, er word altijd gezegd dat josje met veel geld en goede auto veel kan presteren.

Als hij echt heel erg goed zou zijn dan zou hij allang bij een grote stal werken.
    Hij is nu al zo lang bezig, hij heeft zich wel in de kijker gespeeld.

Ik denk niet dat wij allemaal zoveel wijzer zijn dan die staleigenaars. Als zij vonden dat josje echt heel goed was, dan hadden ze hem echt wel gehaald.

12. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Niet als hij amper geld meeneemt!

Ik haat die sukkeltjes die ergens over praten, waar ze niks vanaf weten, dus als je niks van F1 afweet: HOUD DAN JE MOND.

13. Schranseman

Leuk Bevonden:
    0
    ho mannetje, ik volg joske al heel wat jaartjes. Dat jij er meteen van uit gaat dat mensen ergens niets van af weten als ze jouw mening niet delen, getuigt niet echt van een groot verstand.

14. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom?!? Mag men zijn/haar mening niet meer geven?

Mijn mening luidt, Verstappen kan niet rijden. Kom maar op met "je hebt geen verstand" etc. etc. boeit mij dat nou. Ik vind niet dat ie goed kan rijden, klaar!

P.s. Ff serieus?! Trust?! Mijn god, dat zegt toch voldoende! Kom op mensen!

15. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik bedoelde het ook niet tegen jou, maar tegen die andere mensen zoals vliegbeestje. (sorry)

@ Ponkx, waarom kan hij niet rijden dan. Geef is een argument?

Trust is zekers geen klein bedrijf en ze hebben nu in een jaar al iets van 7 a 10 miljoen euro aan Minardi gegeven, dat is best veel!

16. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Al zet je jos in een Ferrari en Schumacher in een minardien laat je ze samen een race rijden, dan nog weet ik zeker dat schumacher de race zal winnen.

17. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik volg de F1 ook al een hele tijd en toen Verstappen net bij Arrows zat en toen ze een goede wagen had reed hij ontzettend goed. toen stond ie zelfs af en toe 3e, hij eindigde dan niet derde maar hij heeft wel een tijdje tijdens de race montoya en schumacher achter zich gelaten. laten ging zijn wagen jammer genoeg kapot maar anders had ik hem er best zien eindigen. en ik hoop dat ze bij minardi wat echt goede grote sponsoren aan kunnen trekken zodat ze betere degelijke spullen voor josje in zijn wagen kunnen proppen, zodat ie tenminste een heel stuk zekerder is dat ie de race uit rijdt.

edit:

eej vliegbeestje, gijs.

ik betwijfel het eigenlijk wel. schumacher zal dan waarschijnlijk gewoon uitvallen. en ook al rijden ze alle2 de race uit dan weet ik het eigenlijk nog niet. de ferrari is ontzettend veel sneller dan de minardi en verstappen kan heus wel rijden. schumacher is natuurlijk ook wel beter maar ik denk dat als je schumacher in een minardi zet en verstappen in een Ferrari, dan weet ik niet wie er van de 2 wint.

18. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn beste finisch positie ooit is derde. (Dat vind ik wel knap van hem)

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    zucht!!!!!!!!!
    ok.. die minardi is gemiddeld 3 seconden langzamer per rondje dan de ferrari.. Het maakt niet uit wie je in dat ding zet, niemand wint van een ferrari met dat ding.
    Zet je schumacher in de minardi en Jos in de ferrari wint jos... Zet je schumacher in de minardi en Pino in de ferrari dan wint Pino! En dat bedoel ik niet om de rijprestaties van Jos neer te halen maar die minardi is wel zo vreselijk crap dat het niet uitmaakt wie erin zit. Alleen met tijd, ervaring, mazzel en een boel geld (lees sponsers) kan er wat van die auto worden en hopelijk lukt verstappen dat.

20. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is maar bij wijze van spreken. Jos zal inderdaad wel kunnen rijden, anders kom je niet in een formule 1 wagen terecht. Maar goed rijden kan hij niet. Als je alleen al naar dit seizoen kijkt. Hij heeft nog geen punten. Hij heeft 3 van de 6 races uitgereden, maar alemaal op de laaste plaats en buiten de punetn.

En dat van zijn beste finisch positie, moet vierde zijn.

Deel Deze Pagina