ik volg de F1 ook al een hele tijd en toen Verstappen net bij Arrows zat en toen ze een goede wagen had reed hij ontzettend goed. toen stond ie zelfs af en toe 3e, hij eindigde dan niet derde maar hij heeft wel een tijdje tijdens de race montoya en schumacher achter zich gelaten. laten ging zijn wagen jammer genoeg kapot maar anders had ik hem er best zien eindigen. en ik hoop dat ze bij minardi wat echt goede grote sponsoren aan kunnen trekken zodat ze betere degelijke spullen voor josje in zijn wagen kunnen proppen, zodat ie tenminste een heel stuk zekerder is dat ie de race uit rijdt.
edit:
eej vliegbeestje, gijs.
ik betwijfel het eigenlijk wel. schumacher zal dan waarschijnlijk gewoon uitvallen. en ook al rijden ze alle2 de race uit dan weet ik het eigenlijk nog niet. de ferrari is ontzettend veel sneller dan de minardi en verstappen kan heus wel rijden. schumacher is natuurlijk ook wel beter maar ik denk dat als je schumacher in een minardi zet en verstappen in een Ferrari, dan weet ik niet wie er van de 2 wint.
Laatst bewerkt: 23 mei 2003