Ik ben het volledig eens met Trillseeka. Wij hadden onze grote broer Duitsland, moeten helpen om die smerige Amerikaanse joden uit te roeien (die Bush aan de macht helpen!). Het is een groot complot! Gelukkig wist onze slimme Fuhrer hoe het zat. Lang leve de grote broer Duitsland! Hoezee! Nederland is een aanslibsel van Duitsland! Hoezee!
---------- Even serieus
Gore had de vorige verkiezing niet gewonnen, het is gewoon het systeem waardoor je met minder stemmen kan winnen. Ik vind het echt belachelijk dat je stelt dat Duitsland en Frankrijk onze grote broer zijn. Wanneer hebben zij nou iets voor ons gedaan? In Europa geven ze geen zier om ons en de regels. Zij spelen hun eigen spel waarvan wij de marionetten zijn. Wat dacht je anders dat Europa was? Denk je nou heus dat Duitsland en Frankrijk zo gek op ons zijn, dat ze ons zo graag knuffelen. Doodknuffelen misschien, maar het liefst zien Chiraq (zelf een grote boef) en Schröder (onze casanova) dat Europa een groot tegenwicht wordt tegen Amerika en zij de baas spelen...
Ik ben blij dat Amerika onze grote broer is. We hoeven ze niet blindelings te volgen, maar ik denk toch dat Amerika veel voor ons betekend heeft. Bevrijding en marshallhulp
--------------editje
Denk je nou heus dat mensen zoveel om ons geven? Het is gewoon een machtsspelletje en daar gaat het altijd om. Wat is dat toch voor een eis, "een rechtvaardige wereld" , pfff
Laatst bewerkt: 26 nov 2004