Zoals de Topictitel al zegt in welke game ben je onverslaanbaar voor vrienden of Live!? Dit mag alle consoles en PC zijn. Ikke vooral: -Desert combat(Mod voor Battlefield 1942) -Kungfu Chaos(Ja, speel ik vaak tegen vrienden) -Mario kart: Double dash
onverslaanbaar voor vrienden ja, als ik et tegen echte wereldtoppers zou moeten opnemen zou ik waarschijnlijk dik afgaan Maar heb tegen mn vrienden nog nooit verloren met Halo, verder spelen we ook wel veel Age of Empires 2 (ja, lekker oud) en daar heb ik ook nog niet mee verloren.
ik supersmash bros (melee) nog nooit van iemand verloren.veder kan ik op live een behoorlijk potje rainbow six spelen maar das niet onverslaanbaar.
met pgr2 win ik alles van vrienden met grote voorsprong. maar op xbc wordt ik af en toe dik in gemaakt. ook met rainbow six ben ik meestal wel beter als mijn vrienden, maar op xbc bak ik er niet veel van.
tegen vrienden ben ik de uber Elite in Halo. ze snappen het niet (wat, ik raakte jou veel meer)...pistol dude, pistol Burnout 3 wil ook wel leuk op live (sta 3777)- *edit, als Elite ga ik natuurlijk voor de plek 1337
Halo, without doubt: ik maak gewoon zo'n beetje met mijn ogen dicht de ene headshot na de andere......
Ben behoorlijk goed tegen vrienden met Halo, maar op xbconnect heb ik laatst toch een paar gasten gevonden die me vrij hard afmaakte.
Top Spin, maak ik iedereen in. Live ! weet ik niet, maar dat zal vast wel niet goed gaan. ;__; Met PGR 2 was ik ook aardig goed. Ik won bijna elke race...
Kben best wel goed op live met splinter cell pandora tomorrow, heb dan wel niet zo'n hoog rank maar dat komt omdat ik expres leave omdat als ik hoog ben kicken ze me! Van vrienden win ik met gemak met doa3, halo en pgr2. greetz wooly
Def Jam - Fight for NY ! Ik versla iedereen van mijn vrienden . Ik heb wel een eigen poppetje gemaakt met de volgende vechtstylen : Streetfighter > Kickboxer > Wrestling !!!
Das een mooi prestatie Jingles*) In PGR2 ging k ook wel goed. Alleen heb ik nooit het geduld gehad om de speed 12 te halen en op een gegeven moment had iedereen dat ding dus jah. Op de Nürburgring ben je dan niet zoveel meer. In andere straatraces zoals in Edinburgh en Washinton ben ik wel behoorlijk vaak eerste geworden. uiteindelijk zels nog 112e in washington
Ik had met Top Spin werkelijk ook nog geld verdiend, ongeveer 300€. Voor zo'n simpel spelletje, hehe.
Da's wel gruwelijk, je kan er volgens mij ook nog wel je beroep van maken. Gewoon met heel veel kampioenschappen meedoen en voordat je ut weet zit je ergens in Japan..