In welke houding spelen jullie eigenlijk op de Xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biscuitje, 28 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik was vanmiddag weer eens aan het MotoGP-en. Maar naar verloop van tijd kreeg ik ontzettende pijn in mijn schouders (als ik ze omlaag deed).
    Dat kwam door mijn houding.

Maargoed, het leek mij wel leuk om te weten hoe jullie nou op jullie Xbox spelen.

Hangend op een luie bank, liggend op bed, misschien in een ultravette Playseat, of bezig met een opblaaspop tijdens het DoAX'en, ik noem maar wat.

Ikzelf ga vaak automatisch voorover zitten (op een bank of stoel) met m'n ellebogen op m'n bovenbenen. Maar daardoor trek ik m'n schouders op wat na verloop van tijd dus pijn gaat doen.
    Dan probeer ik altijd gewoon in normale zithouding te spelen, maar dan ga ik automatisch en onbewust weer naar voren zitten waardoor ik uiteindelijk de hele dag last heb van m'n schouders.
    In bed spelen doe ik niet want dan wordt ik helemaal scheel en lui.

What about you guys?

Laatst bewerkt: 28 apr 2003
  2. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon liggend op de bank speel ik vind ik het fijnst

3. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Maar als je ligt, kijk je toch helemaal schuin tegen het beeld aan. Dan kan ik me niet goed concentreren en wordt ik helemaal scheel.

4. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    lekker relaxed hangend op mijn bankie..

Btw : errug vet zo'n playseat. Die moest ik ook maar eens aanschaffen :cool:

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zittend, elbogen op de benen gerust (voorover zit ik dus) met de controller naar voren toe. Anders kan ik gewoon niet gamen :)

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  7. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    damn, wat een onzin draad. Wat maakt het nou uit hoe je speelt. ALS je maar speelt ;)

ik heb gezegd!

8. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Liggend op bed, aangezien m'n TV en XBox op de kledingkast aan het voeteneind staat...

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm, die moet ik eens uitproberen, lijkt me wel handig. Maar heb je dan geen beperkt zicht of hoe moet ik dat zien?

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Das pas techniek !
    En ikke maar altijd afvragen waarom ik verlies... Ik sta gewoon niet in de goeie positie |:-

Serieus: Soms lig ik te spelen maar ik merk dan dat me concentratie minder is
    Het beste presteer ik als ik recht zit, ellebogen op bovenbeen.. Soms leg ik nog een kussen op m'n benen.. Als een spel niet lukt wil met me ellebogen nog wel eens kracht zetten (perongeluk :eek:) en later krijg ik dan last van me benen :{

11. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achterover geleund in myn bureau stoel

of op de bed

12. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me xbox en tv voor me bed op een kastje staan dus lig heerlijk relaxt te spelen , maar overdag ga ik gewoon zittend spelen

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga gewoon liggen op mijn bed of leun dan tegen de muur of zet een kussen achter me rug.

14. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op mijn toekomstige xbox ga spelen dan lig ik uitgebreid op 3 matrassen. Gaat ook goed met de snes dus...

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heerlijk onderuit op m'n bed, met m'n zwarte Ikea kussen in de rug. Helemaal ontspannen.

16. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker lui in de stoel achterover hangen:D

17. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan, als ik net wakker wordt blijf ik in mijn bed liggen, of als ik al op mijn bed lig, maar anders zit ik achteruit in mijn luie stoel. Maar als ik bij een moeilijk stuk of aant MP'en ben dan ga ik ook voorover zitten met mijn arme op mijn knieen. Kdenk dat dat gewoon de beste game houding is...........als je van rugklachten houd maar ja, je moet er wat voor over hebben.

18. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    ik lig meestal op me rug in bed te gamen, of met kussen tegen de muur. Soms zit/lig ik half op mn bank, soms in een bureastoel zittend. Last van armen, rug heb ik nooit. Maar als het bijv. spannend wordt bij Halo of PGR dan ga ik ook voorover gebogen zitten.

19. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    ik lig op de bank, lekker sjill :cool:

20. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik lig/zit altijd op me bed en afentoe komt mijn hond op bed meekijken en soms probeert die ook mijn controller aftekluiven :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina