index centrale threads

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Da BjOrN, 10 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    centrale treads

Hallo,

Zouden jullie niet een aparte pagina voor centrale treads kunnen maken en ik weet er is zo'n pagina bij het games deel maar kunnen jullie geen pagina voor het hele forum maken die up-to date blijft door bijvoorbeeld als een mod de tread centraal maakt het ook meteen toetevoegen aan de centrale tread lijst en ik denk dat newbies dan minder fouten maken omdat er een duidelijk overzicht is van centrale treads.

Ik zie ook steeds vaker dat er veel treads over 1 onderwerp zijn maar kunnen jullie daar geen centrale tread van maken.

Dit is maar een idee en als jullie het niks vinden maakt het me niet uit maar de laatste tijd zie ik toch weer veel newbies die veel dezelfde treads openen.

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En zou jij niet eens op je interpunctie willen letten? Sorry hoor, maar zulke zinnen lezen gewoon zwaar irritant. Een kommaatje meer hier en daar heeft nog nooit iemand pijn gedaan.

Goed, in reactie op je voorstel: ik zie daar persoonlijk het nut niet van in. Dat newbies fouten maken, à la, daar zijn mods voor om die fouten te herstellen. In elk forum waar centrale threads zijn, bestaat een sticky waar die threads aangekondigd staan, als iedereen nou eerst z'n ogen en z'n hersens gebruikt (waar we allemaal toch van voorzien zijn mag ik hopen), voordat ie dom in het wild begint te blaten, zou het allemaal helemaal geen probleem zijn. Helaas komt het maar al te vaak voor dat dat niet gebeurt, wat in de meeste gevallen resulteert in een slotje. Tsja, jammer dan, uiteindelijk komt het wel in de centrale thread terecht denk ik dan.
    Eén subforum voor alle centrale threads bedoel je? Nêh, dat wordt een groot onoverzichtelijk forum, en besides, er zijn al genoeg subfora imo. Een ander alternatief: alle centrale threads sticky maken. Kan, maar daardoor verlies je het overzicht op de rest van de threads, die evengoed interessant kunnen zijn, en centrale threads die niet interessant meer zijn, blijven dan ook gewoon bovenaan staan. Allebei geen goed idee lijkt me.

Gewoon de zoekfunctie gebruiken voordat je een thread opent, is altijd nog de beste manier. En dat dat helaas niet altijd gebeurt..... niks aan te doen, jammer dan, pech gehad, maar zo is het nou eenmaal.

3. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke sorry van mijn interpuntie dat ik dat niet gebruikt heb.
    Maar ik bedoelde dat je bovenaan de pagina waar alle sub-forums staan een pagina maakt met alle centrale treads.

4. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zie je punt niet ... deze staat toch in deze stickies:

in Xbox Live en Networking kan je deze sticky vinden:

index centrale threads er staat zelfs een link in mijn sig en bij xbox live gaming de volgende sticky index centrale threads

NB deze pas ik ook regelmatig aan

:{

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jup, en eenzelfde sticky staat in Xbox Games Forum.... de rest van de fora hebben nauwelijks centrale threads, op een paar na.

Dus ik zie je punt ook niet...

7. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke Deze tread mag gesloten worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina