Iemand al meer reviews gelezen ? op gamerankings staat dat ie 90 % krijgt in official xboxmagazine van maart. 't zou best wel es een goed spel kunnen worden
Gister na de film, had ik ook gelijk zin in de game :{ Maar het word gemaakt met de zelfde engine als Buffy, dus als het vechten net zo fun is, is deze game ook voor mij!
Ik zou zeggen check de OXM... de 13e issue. Ik had hem vanmiddag gekocht met een demo cd-tjuhhhhhhh... Wreed man .... Maar Indiana Jones......tja wat zal ik zeggen "Not my cup of tea"...
Heel veel mensen op www.gamefaqs.com schynen Indy anders een heel erg leuk spel/demo te vinden. Persoonlijk ga ik denk ik eerst eens kijken of Buffy iets is voor my als ik hem ergens voor 25-30€ op de kop kan tikken. (Zodra ik ooit weer geld heb) Of gewoon zoals jij de demo spelen Welke andere demo's stonden erop!?
Indiana Jones?!?! Nog nooit van gehoord (van het spel dan ) Wat is het dan voor spel, net zoiets als Buffy ofzow zoals Shriko zegt??
Jah.. alleen heeft indiana geen super powers, en moet ie het vooral van z'n zweep en guns hebben.. daarmee zeg ik niet dat ie niet kan vechten hoor
je moet vaak ook op je smaak afgaan he?? misschien is die game nog vet leuk ook al krijgt ie zon laag cijfer