1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Indiana Jones

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sultan_of_Swing, 14 mrt 2003.

  1. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de demo van deze game gespeeld, en ik vind em echt supercool ik kan niet wachten tot de game hier uit komt. De omgeving ziet er gewoon prachtig uit en het knokken is ook echt goed uitgewerkt. De rest van de gameplay is ook heel relaxt.
    Het is wel jammer dat het op sommige momenten wat voorgekauwd lijkt omdat je als je bv je zweep ergens voor nodig hebt er een icoontje van een zweep in beeld komt zodat je weet dat je em moet gebruiken. Dit soort dingen vind ik liever zelf uit, maar dit is wel het enige nadeel wat ik uit de demo heb kunnen halen.
    Wat vinden jullie van deze game en wie weet wanneer ie hier precies te verkrijgen is?
     
  2. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    28 maart komt ie:D
     
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    dat vechten is idd echt fuckin uber. ik er nog nooit zo extreem veel lol aan gehad om iemand ff goed in elkaar te rossen (virtueel dan), heerlijk om vijanden tegen te komen.

    "kom maar"


    k ga em misschien ook maar kopen, vaag, van dit spel zou je het niet verw8en. die spellen waar je een hoop van verw8 vallen maar een beetje tegen, maar die vage titels zijn ineens best kicke. idd jmmr van die icoontjes. maar dat mag de pret niet drukken denk ik.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook al :mad:
    Waarom komen de games ik graag wil hebben altijd
    tegelijk op de markt.
    DOA EXtreme Beach Vollyball heb ik al gereserveerd
    bij Bol.com
    En als het nu mee zit komt Tombraider 6 voor de PS2
    ook uit op 28 Maart.

    En ik heb er nog een rekening van € 150 liggen die
    volgende week betaald moet worden:mad:
     
  5. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de demo ook en het is inderdaad best vet. Voor mij is het wel goed dat die icoontjes komen, want ik ben niet zo slim met computer spellen :eek:.
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    das handig als je gamer bent 8)
     
  7. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik bedoel gewoon dat ik dingen nooit zo snel zie enzo :)
     
  8. duuvelke

    duuvelke i'm a x-box girl

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    zo tehoren hebben jullie allemaal positieve reacties over indiana ik wilde hem ook kopen en nu weet ik het zeker ik ga hem halen
    thnx
     
  9. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de demo gespeeld echt zo'n ouderwets indiana sfeer , in de vorige indy , kon je het uitzetten , of je die icoontjes wou zien of niet , dus dat zal bij deze versie ook wel zijn het lag ook aan de moeilijkheids graad of je ze zag of niet
     
  10. Caphex

    Caphex 2nd Place 1st Loser.

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 't spel en tis wel leuk spelletje.. maar of ik het nou geweldig vind... tja...
     
  11. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem denk ook kopen alleen al omdat ik van zwepen hou:p
     
  12. huubmeilink

    huubmeilink Guest

    ghehehe, lol. denk dat die zweep van Indy lkkr had aankomt. maaruh ik ga um denk ik nie kopen, niet echt een spel voor mij. ik heb de demo al wel gezien.......
     
  13. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij en ik moet zelf zeggen ik vind de demo echt vet lekker met dat zwaard en met die zweep en gewoon met je vuisten die lui neer slaan. Ik ga hem denk ik nog wel een keer kopen... goeie graphics,goeie gameplay........ja dat is mijn geld wel waard
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hij schijnt alleen wel iets te gemakkelijk te zijn. De puzzels zijn blijkbaar niet meer dan hier en daar een schakelaartje overhalen.
    Het vechten schijnt wel erg vet te zijn, maar dat kan ook bijna niet anders aangezien het van de makers van de Buffy the Vampire Slayer game komt en die game rulez.
    Ik ga hem zeker kopen.
     
  15. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vond hem ook wel leuk, vooral omdat er zo veel variatie in zit, de ene keer schieten, dan weer vechten, dan weer slingeren, dan weer zwemmen, en ga zo maar door.
    Maar in de OXM (heb blad waar ik hem bij kreeg) kreeg het een 9.0, en dat vind ik dan misschien wel weer iets te hoog, de omgevingen vond ik nl. bijvoorbeeld heel de tijd een beetje te veel van hetzelfde en om het dan Splinter Cell niveau te noemen (die hetzelfde cijfer kreeg)
     
  16. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het zwemmen in de demo wel een beetje wennen
     
  17. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je boven water wilde komen dan ging dat een beetje vaag, maar zo'n groot probleem is het niet, tis natuurlijk maar een bijzaak van de game
     
  18. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je moest iets doen en dat water volgens mij want nu kan ik nie verder komen :confused:
     
  19. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    In de OXM stond dat hij naar 10 verschillende plekken op de aardkloot reist, dat lijkt mij wel genoeg variatie. Maarja we zullen het in de uiteindelijke game wel zien maar ik denk dat ie wel vet word
     
  20. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet aan de andere kant aan wal gaan, dan bij die fontein gaan staan en rennen/springen naar het andere eilandje, dan moet je jezelf een paar keer optrekken en springen en je kan weer verder.

    En wat Sultan zei, ja dat zal wel zo zijn, maar in die ene demo in een level dus zit niet veel variatie, oja, en het schieten vind ik ook best slecht uitgevoerd
     

Deel Deze Pagina