Indicatie xbox 360 games

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door tomdamasker, 16 mei 2005.

1. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal

het leek mij erg handig als je bij de mainpage een soort icoontje bij het nieuws krijgt, zodat je weet dat het hier om een xbox 360 game gaat. Er staat nu namelijk steeds iets in de korte samenvatting van het nieuws dat het om een xbox 360 game gaat, dit kan je hierdoor vermijden en dan wordt het gelijk een stuk overzichtelijker

2. Victor

Victor Guest

Waarom? Er wordt toch wel duidelijk aangegeven over wat voor soort game het gaat.:)

3. patrickm

patrickm you only live once

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou nou nog eens handig zijn, hoef je die lap tekst niet meer te lezen.

4. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mirik had al gezegd dat ze in het groen net als update's [Xbox360] voor zouden zetten

6. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    waarom, dat icoon met die circels lijkt me meer dan genoeg en als dat nog niet genoeg was staat het in de tekst, bij de specificaties van het spel en je kan het ook waarschijnlijk aan de screens zien.
    kortom overbodig :)

7. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die het overbodig vonden: ik heb heel vaak dat ik gewoon geen zin heb in screens of info van een spel voor de xbox (1) , waarvan ik de titel nog nooit heb gehoord. Soms mis ik zo de eerste info van een goed spel, maar meestal ben ik wel op de hoogte van de kwaliteit van games (naar aanleiding van de titel, omdat je aan sommige titels al kan zien of een game crap wordt).

Deel Deze Pagina