Indie games

Discussie in 'Algemeen' gestart door serialdrifter, 1 okt 2009.

1. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik maakte laatst een account voor een vriend op me xbox erbij, en die werd standaard ingesteld op US ofzo. Nu kan ik indiegames enzo downloaden, maar mij vraag was, ik kan ze niet kopen op mijn normale account,wel trial spelen. Is er een manier om de volle versie toch te kunnen spelen?
    Kodu gamelab en Storage inc zijn namelijk echt vet :+

Sorry als het in de verkeerde sectie staat, weet niet echt waar dit thuis hoort, ik denk hier. :p

2. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet is dit niet mogelijk. En ik zou hier ook voorzichtig mocht je een manier vinden om ze alsnog volledig te kunnen spelen op je standaard account. Het kan namelijk het geval zijn dat dit gezien wordt als cheaten of het overtreden van de LIVE Terms of Use en Microsoft kan hierdoor je account blokkeren.

A LIVE player who obtained their gamerscore in this abnormal way will

* Find their gamerscore reset to zero, and
    * Be unable to regain all previously earned achievements, and
    * Be labeled as a “cheater” for the community to view.

Meer info: http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/gamerprofile/gamerscorecheating.htm

3. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad, maar er zijn geen achievements bij indiegames voor zover ik weet. En dit gaat ook totaal niet over cheaten of onrechtmatig achievements halen. Puur om die indie games te spelen. Maar toch, als ik amerikaanse punten koop voor die andere account, en dan speel via die account alleen, is het dan nog een probleem?

Het laatste dat ik wil is dat me eigen account wordt gebanned/verwijderd dus daar ga ik zoiezo niks mee riskeren. :9

Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Je hoeft niet bang te zijn voor een cheater status. Het enige wat er kan gebeuren is dat ze je account van Xbox Live halen. Meestal gebeurt dit na een maandje. Maar je originele account wordt niet geschonden. Althans dat was bij mij meerdere keren zo. (Ik wil gewoon graag op de hoogte blijven van de US marketplace) :+

5. serialdrifter

Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt daar heb ik wat aan :thumbs:

Deel Deze Pagina