1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Indycar series 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 1 jul 2004.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    Oval racen dus. Vandaag de game gekregen van me vriendin (ze dacht dat het F1 was, de schat :)). Is het wat? Ben benieuwd of er Nederlanders zijn die de game hebben en over oval racen een mening hebben.

    Wel heb ik begrepen dat de afstelmogelijkheden groot zijn. Graag hoor ik hier meer over.

    misschien zo snel mogelijk, game zit nog in celofaan
     
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de moeilijkheidsgraad op maximaal zet schijnt het één van de meest brilliante race-spellen ooit te zijn. De crashes zijn vrij gaaf en het rijgedrag is fenomenaal. En je kunt je wagen ook érg exact af-tunen.

    Oja Oval racen is niet saai, er komt heel veel tactiek bij kijken en ik vind het nooit saai worden ( behalve als je het op de "easy" mode doet ofzow). Ik heb ook veel lol gehad met de nascar spellen op de psx.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    gerbo zal wel te vinden zijn komende week(ergens) als hij het spel reviewed
     
  4. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook, met veel auto's op een oval en dan lekker de beuk er in. En goede Nascar of Indy live game zou niet slecht zijn :)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  5. gerjan

    gerjan Guest

    Ik vind het een beetje een saai spel, je kan wel veel afstellen wat ik zo snel ff heb gezien, en kiezen of je je banden wilt verwisselen in de testronde etc veel mogelijkheden, maar het blijft rondjes rijden met een f1 wagen...

    Ik heb me er nog te weinig in verdiept om een duidelijk oordeel te vellen. Chrashes kunnen aardig groot worden volgens mij, maar mij lukte het nog niet :D
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    inde indy car serie zijn toch ook een paar normale circuits en niet alleen maar ovals of??
     
  7. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook niet...bij de indycars rijden ze ook over vliegtuigbanen...(in het echt) dus het lijkt mij ook niet dat het alleen oval zijn.
     
  8. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook al een paar dagen en vindt hem super vet. Maar je moet hem inderdaad op pro setten. Alleen dan (volgens mij) kan je met volledige schade, benzine verbruik en bande slijtage rijden. Plus dan komt de pace car op de baan en dat is toch wel heel vet. Starten van achter de pace kar is weer iets apart.

    1 klein puntje. Ik heb pas 1 race gereden van een quarter distant.(50 rondjes) maar heb in die ene race 40 rondjes onder de gele vlag gereden. 2x een flinke klapper op de baan. Ik hoop dat het normaal wat sneller gaat, dat op ruimen van de baan. Dat kan toch nooit 20 rondjes duren?

    Verder is het echt een heel vete spel. Ook al zijn het allemaal ovals. Ieder baan is weer apart en vereist een andere set-up. 2 eigenlijk. Je hebt een race setup en een qualify setup nodig.
     
  9. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze hebben de volledige licensie etc. Maar ik vind het een beetje frustrerend, ik vind dat het erg moeilijk is in te halen, als je even de band van je voorganger aantikt is het afgelopen. Dat is niet het ergste, maar als de, redelijk zwakke, AI jouw band aanraakt als ze jou willen inhalen is de race ook ten einde. Oftewel: frustrerend. Via live heb ik het spel overigens nog niet gespeeld.
    Maar het is heel anders dan Nascar racen (nascar vind ik leuker, en als je daar elkaar aanraakt is je auto tenminste niet total loss)
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  10. gerjan

    gerjan Guest

    moet je eens recht op je tegenstander afrijden (spookrijden dus) en op de neus klappen, dan vlieg je toch een end door de lucht :D
     
  11. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je dan niet beter Crimson skies halen?.

    @ DS The Best : Is het mogelijk dat jij hier je setup van Indianapolis post?
    Daar ben ik wel een beetje benieuwd naar.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    is het setup niet voor elke oval hetzelfde????
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Kon me niet inhouden. Zegel is verbroken :cool:.

    Heb de game nog maar heel even gespeelt, maar het valt allemaal nog niet mee. Als eerste alle hulpmiddelen uitgeschakeld (macht der gewoonte) om tot de ontdekking te komen dat gele vlag hulp wel hnadig is :). Zonder is het niet te doen om op tijd, zonder kleerscheuren, bij gele vlag situaties te stoppen. Bij een race nog niet verder dan een rondje of 5 gekomen op deze wijze.

    Snel naar de masterclass, dacht dat ik het daar maar moest leren. En die is pittig als je voor goud gaat. De eerste drie op goud gehaalt en nu zit ik vast bij nummer 4. Erg pittig, maar wel leuk. Online ben ik nog niet geweest.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    maar zijn het nu alleen oval of een een paar gewone banen?
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    http://www.indycar2005setups.com/ here you go.

    Het zijn alleen ovals.
     
  16. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina