Infinite Undiscovery

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 sep 2007.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG]

    Informatie:
    Uitgever: Square Enix
    Ontwikkelaar: Tri-ace
    Genre: RPG
    Release: 5 september 2008
    Extra: de game word in samenwerking met Microsoft gemaakt en zal dus een 360 exclusive zijn.

    Meer info is helaas nog niet bekend over deze game. Er is wel een trailer getoond, dus ik verwacht dat we deze spoedig op het internet zullen zien.
    Ik verwacht de komende week meer info over deze game op de TGS. Zodra er meer info is word de startpost ge-update.

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Trailer:
    [gt]25258[/gt]

    Ik kijk persoonlijk heel erg uit naar deze nieuwe RPG. Naast The Last Remnant komt Square Enix dus ook met deze RPG naar de 360. De 360 begint op deze manier toch wel een beetje het RPG platform te worden. Een flinke klap voor Playstation aangezien Square Enix een samenwerking met Microsoft is aangegaan. Tri-ace is trouwens ook verantwoordelijk voor de Star Ocean en Valkyrie Profile reeks, beide twee goede RPG reeksen.
     
  2. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook wel benieuwd naar deze, las er ook net pas over. Ben nog niet helemaal overtuigd door de screens, maar misschien dat een trailer daar verandering in kan brengen.

    Sony heeft nog steeds FFXIII in het vooruitzicht, voor zover ik weet komt die niet op de 360. Dragon Quest komt op de Wii, en dat zijn toch wel de grootste titels van Square, dus een flink klap voor Sony... lijkt me niet, zolang ze FF hebben. (Wat ook de enige RPG is waar ik echt naar uitkijk, ook al moet ik XII nog finishen)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het gaat niet zozeer om de game, maar om het feit dat Square Enix een exclusieve samenwerking aangaat met Microsoft. Final Fantasy XIII naar de 360 is dus zeker niet aanmogelijk.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er interessant uit. Een titel om in het oog houden :).

    Alleen die titel... zet er Final Fantasy in het zelfde lettertype en je hebt een volwaardige FF titel screen. Best wel een rip-off, ookal komt het van dezelfde developer.
     
  5. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    En Square werkt ook samen met Nintendo, zie de nieuwe Dragon Quest's. Dus Square zit nu lekker bij alle 3, waarvan de 2 grootste titels (vooral in Japan, maar daar zit zowiezo een grote rpg-fanbase, Final Fantasy en Dragon Quest) op een Nintendo en Sony console komen.
    En ik denk eerder dat er spin-offs van FF XII naar de 360 komen, als er wat komt. Main game zal wel PS3 blijven. (alhoewel hij van mij best naar de 360 mag komen, hoef ik de PS3 niet perse te halen).
    (Geloof dat ze ook nog aan een extra RPG voor de Wii aan het werken zijn, kwam daar laatst een artikel over tegen, ben alleen vergeten waar).

    En ik vind aan de screens wel duidelijk dat het niet Square zelf is die eraan werkt, mist toch net een beetje tov FF. Maar ik wacht op de trailer.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Als onze Westerse mogendheden nou eens met meer Westerse RPG's kwamen zou ik zeggen ja, maar voor deze titel bedank ik liever. Het zou toch ook vet zijn als een Japanse ontwikkelaar eens een Free Roaming RPG maakte voor ons Westerse mensen, met Westerse dingen erin. Ik zie het de mensen van Final Fantasy al bijna doen. ;):)
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de TGS trailer toegevoegd aan de startpost.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er goed uit. Hopelijk wordt dit de topper die Eternal Sonata blijkbaar net niet is geworden.

    2008 lijkt me een goed jaar te worden voor de (J)RPG's liefhebbers :).
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wie maakt trouwens nog even een thread over "The Last Remnant" ;)

    Ook deze game ga ik in de gaten houden, ben compleet fan van dit genre.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Be my guest! :+:b:
    Zal hem straks wel even aanmaken.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Infinite Undiscovery zal meerdere DVD's vereisen

    Vrijdag 21 september 2007 - In een gesprek met Hiroshi Ogawa en Hajime Kojima, de director en producer van de game Infinite Undiscovery is bekend geworden dat de game niet op een enkele DVD zal passen. De game zal dan ook uitgebracht worden op meerdere DVD's, maar het exacte aantal is nog niet bekend aangezien de game pas ongeveer op de helft van de ontwikkeling is.

    Dit is inmiddels al de derde game die meerdere DVD's zal gebruiken en opvallend genoeg zijn het alledrie Japanse RPG's. Blue Dragon was de eerste met 3 DVD's en op de Tokyo Games Show werd bekend dat Lost Odyssey zelfs 4 DVD's zal gaan gebruiken. Hoeveel Infinite Undiscovery zal gaan gebruiken is nog niet bekend.

    De houdbaarheid van de game wordt echter geschat op tussen de 30 - en de 40 gameplayuren, dus verwacht ongeveer hetzelfde aantal als Blue Dragon.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm ok. Toch zeer interessante game.. Ik ga deze ook ff volgen :D
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kuch, *post nieuwe screenshots*;
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    En wat nieuws;
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ik me goed herinner komt de game uit op 2 september in USA en 5 september voor Europa :D.

    EDIT:
    Heb het even in de OP gezet.

    Ik hoop wel één ding en dat is dat ze hier de Japanse stemmen bij doen, voor de rest ziet de game er toppie uit.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Meer van dit soort games aub! :)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Voorlopig zit de Xbox 360 wel snor met JRPG's. Blue Dragon, Eternal Sonata, Lost Odessey, Infinite Undiscovery. Maar meer mag altijd natuurlijk!
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog verkoopt de xbox in japan matig....
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ontopic graag;)

    Lijkt me echt een geweldige game worden:) Het begint er idd steeds beter uit te zien voor de (j)rpg liefhebber (waarvan ik er zelf eentje ben:D)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2008
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Er staat een (nieuwe?) HD trailer op XBL. Erg indrukwekkend. Lip sync is way off... maar verder ziet het er super vet uit. Die realtime combat... ik zweer dat ik bijna de laatste Final Fantasy in actie zie.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als de stemmen in het Engels zijn in die trialer dan is het normaal dat de lip-sync helemaal niet goed is want die is gesynced met de Japanse taal (en ik hoop ook echt dat ze de Japanse taal er in laten zoals met Lost Oddysey gebeurt is).
     

Deel Deze Pagina