[INFO] C0untersrike 0f Rainb0w six

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door nicknec, 18 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicknec

nicknec Wassaaa!

Leuk Bevonden:
    0
    welke game is beter online, gameplay, graphics, team, sounds, instap level, totaal!? graag jullie mening, ik weet dat er meerdere topics hierover gaan, maar wil nu ff wat verse antwoorden, en geen speculaties omdat beide games nu al een tijdje uit zijn,

greetz

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Waarom ga je dan niet verder in die threads? Is toch net zo makkelijk, daar staat alles al bij elkaar:)

En wil je pls niet van die BrEeZaH topics maken, dat leest heel irritant en is bepaald niet 'steelo' ofzo..groeten

3. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    nou ja hij heeft alleen een 0 ipv een o gezet... dat is toch geen ramp...

4. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag het dan toch op die andere topics!:confused:

5. scarecrow

scarecrow Vlaanderen>NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik word hier echt zot op dit forum! Laat hem toch eens gewoon dit vragen wannabee-mods! :{

6. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

hoezo nou weer wannabe-mods? er zijn hier al meerdere topics over, dan mag ik dat toch zeker wel zeggen of niet? Als jij niks zinnigs te melden heb post dan niet aub!

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    niemand geeft hem hier antwoord, en ze verwijzen hem naar ergens waar hij wel antwoord krijgen kan......das geeen wannabe mod, maar een handige tip....:{

8. nicknec

nicknec Wassaaa!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik al zei, ik vind dat ik genoeg redenen heb om deze topic te openen. Ik heb geen zin om het tussen een betaande topic te plaatsen... want bereik ik dan wel diegene die ik wil bereiken:confused:

Verder staan er wel her en der antwoorden op mijn vraag, maar doorelkaar en vaak niet concreet genoeg.

Mijn vraag is toch duidelijk, ik neem aan dat ik toch gewoon wat sersieuse antwoorden mag verwachten, kom op hey!

Nou aan diegene die zich verkeerd benaderd worden of wat dan ook... post aub niet.

Aan diegene die mij willen helpen, graag, ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en meningen, vandaar deze topics.

Nou XBWers reageer aub niet terughoudend, barst los zou ik zeggen... Ik hoor jullie graag, thnx

gr Mister "Steelo" Nick

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vind ik ook!

Voor de topic-starter het volgende:

Spellen en indrukken zijn voor iedereen verschillend, wat jij een redelijk instapniveau vind, is voor een ander al misschien te hoog gegrepen.

Dit geldt ook voor gameplay, graphics enz. enz.

Een die-hard Raven shield pc-gamer zal Ranibow six:3, grafisch van een mindere kwaliteit vinden.

Het enige wat ik je kan aanbevelen, veel reviews bekijken, en voordat je het spel koopt gewoon uitproberen om zelf tot een vergelijk te komen.

Ik hou dit draadje wel in de gaten, dus op het moment dat het een opsomtopic begint te worden, gaat er een slot op.

10. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ze allebei, en als ik vind CS beter. Deze game is een stuk sneller en meer actievoller dan RS3. Ik vind de Maps van CS beter en die RS3 misschien een beetje saai. Ik heb RS3 misschien 2 weken gespeeld en ik vond het al niet meer echt leuk. Ik denk dat CS wel heel lang houdbar blijft.........

11. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk, en zo belanden we toch weer in een opsomtopic!

Sorry nicknec, maar je zal toch echt de vorige topics moeten doorkijken, en zoals ik al zei.

De beste indruk krijg je door het spel zelf te spelen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina