Ik vind dat oblivion soms moeilijke quests heb en omdat me engels niet zow goed is als de als de meeste hier zouw ik graag wat sites willen weten. kan iemand een goeie site..?
hmm :{ heb=heeft, me=mijn, zow=zo, zouw=zou, kan (:{ ), goeie=goede andwoord=antwoord? Wtf, normaal let ik niet zo op spelling, maar dit slaat echt nergens op. Niet te lezen, echt irritant. Kom je uit westfriesland ofzo En dan ook nog een onnuttige thread aanmaken...
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/gentopic.php?board=927345 Het Oblivion board van Gamefaqs. Super handig indien de engelse taal geen probleem voor je is. Editorry wist niet dat je engels niet zo heel goed was Laat de link toch maar staan voor eventuele andere mensen.
Onnuttige? Dat moet eerder nutteloze zijn! Maar ik erger me er ook vaak aan breezertaal. Moet je nagaan hoe dat op msn eraan toe gaat. Mensen komen in de breEzah mode als ze achter de computer op msn zitten, geen zin noch woord wordt normaal getypt. Waarom? Omdat we lui zijn! s0ws, aLluZs goEwd? < Waarom die taal dan? Het is de jongere... Hé Hanniesz, maak anders een thread aan, zou ik zeggen eigenlijk! Maar nu maar ff ontopic dan. Waarom zoek je hulp bij quests? En ik denk dat je het beste antwoord op je vragen kunt krijgen door hier rond op het forum te kijken
Genoeg ge-ouwehoerd over spelfouten. Dergelijke vragen kunnen in de Centrale Helpthread gevraagd worden zoals iemand al eerder aangaf. Kopieer anders even de links naar goede helpsites naar die thread(s), en laat ze desnoods in de startpost zetten. Deze kan dicht