[XOne] Info over de Xbox Live dashboard update

Discussie in 'Games' gestart door Marius, 6 mrt 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dit quote ik ff van een amerikaans forum vandaan :

het komt er dus op neer dat de UL en DL waardes idd de upload en download waarde zijn. MAAR! deze hoeven niet 100% te kloppen met je echte waardes. Een accurate snelheids test als op www.speedtest.nl neemt 20-30 seconden de tijd om je verbinding te testen. Als Xbox Live dat ook zou doen in een optimatch scherm met 20 spellen, ben je zo 8-10 minuten aan het wachten om voor elke verbinding te checken of je genoeg snelheid hebt.

dus het is een voor microsoft hele snelle check die voor hun aangeeft of je genoeg bandbreedte hebt maar die niet 100% accuraat hoeft te zijn..

gewoon even ter opheldering :)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Great post!

3. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Thanx :)

vond dat ik jullie deze informatie niet mocht onthouden.. komt schijnbaar van een Microsoft medewerker zelf (goed lezen).

4. masterape

masterape Guest

Ik heb een vraagje, al start ik dus Splinter Cell op he komt er bij mij onderaan te staan download levels en al klik ik daarop komt er te staan--->Iets van wilt u nieuwe levels downen hoe kan ik dan toch zon icoontje op mijjn dashboard krijgen?Kan het misschien ook via een ander spel zoals UC?

5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    yups.. elk Xbox Live enabled spel update je dashboard als je nog geen Live dashboard hebt..

/edit : elk Xbox Live spel KAN je dashboard updaten als je dat wilt..

Laatst bewerkt: 6 mrt 2003
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :confused:

je krijgt eerst de vraag ... please sign in ... gamertag en dan zegt deze wel of content available

7. masterape

masterape Guest

Ik krijd dus eerst
    -download levels
    - dan vragen ze wilt un nieuwe levels downen maar dit klopt toch niet:confused:
    Bij de meesten mensen staat er van plaats download levels gewoon xbox live, of heb ik dat verkeerd?

8. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je zal wel een game in je xbox hebben zitten denk ik.
    Haal die er dus uit dan eerst.

9. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    hey! beetje mijn thread jatten.. on-topic please :D

10. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist het! Mijn download speed was altijd veel te laag.

Bedankt dat je dit gepost hebt, nu kan ik met een gerust hart verder. :D

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    your welcome..

Ik ga nu zelf ook eerst ff mijn xboxje op het netwerk aansluiten hier en kijken wat ie nu zegt.

12. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ok, duidelijk verbetering voor mij. Die update werd gelijk uitgevoerd.. toen ff connecten. Mijn nieuwe waardes zijn :

DL : 825
    UL : 103
    L : 172
    P : 18/25 (gemiddeld.. 1 x 16, 1 x 18, 1 x 20)

die P waarde baart me een beetje zorgen. Maar ik krijg nu elke keer een DL waarde. Daar is al verbetering. Ik neem aan dat ik op Live kan volgende week.. heb een new account gemaakt net, t/m gamertag invullen. En ik heb er 1 gevonden die nog niet bestaat! WOEI (horen jullie volgende week wel..)

aangezien ik tot aan het "supscription code" invoerscherm kwam verwacht ik probleemloos te kunnen gamen op Live! En btw.. ik heb een 768/128 account bij Planet. De waarde die de connectie test gaf is bij DL : 825 gemiddeld. Dus het klopt dat ie niet 100% accuraat is (ook nog ff ontopic gepraat ;))

Deel Deze Pagina