info over gba flash 2 advance

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Indivi_Duel, 28 dec 2003.

1. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit er aan te denken zon apparaat aan te schaffen, weet alleen niet hoe goed ze zijn, wie kan me meer info verschaffen ?

http://www.flash2advance.com/

betrouwbaar en werkt t, of geld klopperij ?

Indi

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
  3. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op diezelfde website (importshop.nl) de Flash2Advance 128Mbit USB-set gekocht :) Hij doet het prima en die site is erg betrouwbaar, en de service is ook prima. Vandaar ook het supportforum dat erbij zit... Ik had ook een paar vraagjes en die werden netjes beantwoord :) Als ik jou was zou ik er gewoon één bestellen 8)

4. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    heb jij die bridge erbij dan ? ik zit nu op gsmoutlet.nl en daar hebben ze met en zonder bridge, maar naar mijn weten kan de GBA SP toch al oude games spelen ?

5. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Lees mijn Pm even :) En dat je met de Flash2Advance geen GB-roms kunt afspelen heeft te maken met het verschil in stroomsterktes ofzo :confused: En die bridge verhelpt dat dan... En inderdaad, gewone originele GBC spellen kun je wel op een GBA spelen, maar met de flash2advance heb je toch echt een bridge nodig... :)

/bericht geëdit: GB-roms zijn dmv een emulator wel af te spelen op de F2a op de GBA, maar niet alle GBC-roms.. Lees even mijn reply op blz2 van dit topic voor de rest :p

Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  6. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    _o_ superdanx.

7. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    als je de F2A neemt moet je inderdaad gebruik maken van een brigde voor oudere games, tevens moet je zeer veel games patchen omdat de client niet echt fantastisch is, boven de roms met het nummer 1200 moet je patchen. Het enigste voordeel is dat je pogoshell kan draaien (een soort windows op je gba).
    Ik zou persoonlijk gaan voor de EZFA (als die verkrijgbaar is) of de EZF2 (deze heb ik, omdat de EZFA haast nergens meer verkrijgbaar is). EZF2 ondersteunt met de nieuwe loader en client alle nieuwe roms, en kan tevens ook pogoshell draaien 9sinds kort), daarnaast heeft hij een realtime clock..handig voor rpg games.

8. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat apparaatje ook, en het werkt G-e-w-e-l-d-i-g-! echt waar... sommige spellen zal je moeten patchen voordat je kan saven, maar dat zijn er maar 2 op de 100. Je kun tnu ook Avi's op de F2A afspelen door middel van een speciaal programmatje... Als je hem wil hebben PM me dan ff :D

9. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    mijn pakketje is underway. zou t morgen of 2 januari moeten krijgen. hoe gaat dat patchen precies in zn werk ?

10. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
  11. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    hey luitjes ik heb dat ding nu binnen, en t is geweldig, maar ik heb net ff een game geupload en wil er nu weer 1 doen en nu zegt ie opeens

Checking ULA....
    USB or driver error
    No Adaptor Found!

terwijl de kabels er gewoon inzitten, wie weet er iets op.
    Indi

13. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik wel, dat komt omdat je pc is uitgeweest of je hebt je kabel eruit en erin gedaan. dat kan makkelijk opgelost worden door een aangepaste driver te installeren op www.flash2advance.nl (ff zoeken) of (als je win xp hebt) naar 'Start > Configuratiescherm > Printers en andere hardware > Systeem > Hardware > Apparaatbeheer' en dan in dat lijstje staat onderaan je f3a linker die moet je dan uit en inschakelen en dan doet ie het weer.... ik raad je gewoon aan die nieuwe driver de installeren... Ik hoop je hiermee geholpen te hebben

14. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    Thnx your the best,

ik heb gewoon ff aan t kabeltje lopen priegelen. toen deed ie t, als die 512Kb of 1 gig Flashkaarten komen dan sla ik ze gelijk in, heb nooit genoeg aan 1 card :D

Goed jaar alvast. ;)

15. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe hetzelfde Indivi_Duel

Trouwens (als je het nog niet had gelezen) op http://www.gameboy-advance.net/emulated/play_on_gba_flash_card.htm (nee mods dit is niet illegaal, want ik heb het niet over illegale roms ofzo...) kun je allemaal morph manieren vinden, bijvoorbeeld nes 2 gba, jpg 2 gba, e-book 2 gba, sms 2 gba, en het belangrijkste... AVI 2 GBA !

En ook nog, wat die ene gast boven mij dat je een bridge nodig hebt om gb of gbc spellen te spelen, dat is 'BULLSHIT' niet kopen, je kunt gewoon op die pagina die ik je geef in dit berichtje ook een tool vinden om gb of gbc bestanden omtezetten naar gba :D

Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  16. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG _O_ als ik nou nog me flash card 512mb had kon ik dan gewoon paar Naruto's delen kijken in de trein!_O_ sweet*:'-(

17. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    die van een 1 gig bestaan ook geloof alleen nog niet voor f2a.
    en t is al te laat, heb die bridge erbij besteld. nah ja. maakt niet uit nothing beats baloon kid :D

18. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt deels gelijk... Sorry idd, een foutje van mij :)
    ik zal straks even mijn andere relply editten.

er is idd een emulator waarmee je GB-spellen dmv de flash2advance ook op de gba kunt spelen, maar voor de GBC nog niet..

Tenminste, tot voor kort - ik heb laatst een emulator gevonden waarmee je (sommige, niet alle) GBC-roms kunt spelen nadat je ze met deze EMULATOR bewerkt hebt... Op die website is ook een lijstje te vinden met games die IIG zeker zullen werken...

Ik heb het ook al geprobeerd, maar bijv GTA1 van de GBC werkte prima, maar toen ik GTA2 voor de GBC wilde proberen kreeg ik een error... :) Verder kun je dan ook het beeld niet op 'breedbeeld' zetten, zeg maar het uitrekken... En met een bridge kan dit geloof ik wel...

19. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu lekker die brdige en die doet t ook, heb alleen ff gesodemieter gehad met sommige gameboy / color games die wel op emulator deden en niet op de flash kaart.

256 gaat er van uit dat er 8 gba games op passen...

ik kom niet verder dan advance wars 2 ffa tactics en metroid.
    waanzinnig systeem ik ben nog steeds aan t kwijlen, zeker omdat ik in t begin nogal huiverig was. waarom heeft niet iedereen zon ding man. :)

20. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah, geen idee waarom niemand zo'n ding heeft want je kan er elke keer alle games opzetten die je wilt, terwijl 1 game in de winkel rond de 50 euro ligt... maarja, ben blij dat jij er blij mee bent :p trouwens wat ze zeggen van 8 gba games klopt, maar dan moet zown spel wel rond de 32mb zijn... de meeste gba spellen zijn NU wel rond de 128 of 64mb... (geen megabytes)

Deel Deze Pagina