Informatie over Halo2 trailer -- *!spoilers!*

Discussie in 'Algemeen' gestart door $$$$$, 26 aug 2002.

1. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
  2. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist et al, maar misschien andere mensen niet :)

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Coooolll....
    Nu wil ik het filmpje zien!!! :9

4. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    me 2

5. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Dus niet met ze 2en Campaign :mad:??

6. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Blabla!!
    Nee!!! :{

7. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Wats er nou leuk aan 2 player campaign als je online kan..
    Helloooooooooooooooo?? Brains??? [​IMG]

8. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen kan xbox live betalen, dus dan is 2 player campaign toch wel onmisbaar ]:-

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Geen 2 player campaign is echt zwaar klote! Dat speel ik vrij vaak :mad:

10. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    joh dat komt nog wel..........;) (don't ask how)

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is een HELE domme opmerking. Waar zie jes taan dat het niet met een 2 player campaign is? NERGENS. Er staat ook niet dat het wel is (Wat misschien neit gek is omdat het spel nog anderhalf jaar ontwikkeling voor zich heeft)

8) Slimpie! :9 en dadelijk denkt iedereen opeens voor feit dat het geen 2 player campaign heeft......ARGH ik haat geruchten.... :9

12. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gehoord van multiplayer, LAN of system link ?

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ooit gehoord van: Waarschijnlijk kondigen ze CO-OP later in de ontwikkeling van het spel aan! :+

14. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0

Hmmm..
    Is eerste keer eigenlijk maar ja.... :{

Maar je hebt wel gelijk..
    Co-Op was 1 van de redenen waarom Halo zo goed verkocht..
    En een succesformule maak je niet kapot....
    :)

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nou denk absoluut niet dat de co-op functie er iets mee te maken heeft dat halo zo goed verkocht. Voor het selecte groepje gamers dat zijn games daarop selecteerd hoeven ze het echt niet te doen. Ze vinden het zelf gewoon retecool, maar het is wel een feature, zie je ook in Halo 2, die op een vrij laag pitje staat, geen superuitgebreide Co-op is het in halo 1 iedergeval.

Halo verkocht goed omdat het gewoon een retegaaf spel is met bloedmooie graphics en zo'n beetje perfecte gameplay in Multi en single player. Co-op is echt zo'n bijgedachte, "Oja, co-op zit er ook in, tof!"

Ik denk dat ze als ze niet genoeg tijd hebben co-op schrappen, maar dat als er genoeg tijd is, het er zeker inkomt, misschien zelfs Xbox Live c0-op, hoewel dat natuurlijk niet echt 100% zo goed werkt als iemand op dezelfde machine.

Je moet niet vergeten dat de Xbox Live functies van Halo 2 dusdanig gemaakt dat het opzichzelf al massale battles tussen covenant en Marines worden...team multiplayer gaat 0wnen. (dit herleid ik uit de press release - is dus geen feit)

16. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    durf te wedden dta co-op er wel in komt hoor..

ze zeggen toch nergens dat het niet komt??
    En co-op is denk ik bijna het meest gespaaled aan halo, die optie ruled gewoon.. dat weet ik, dat weet jij, en dat weet bungie ook wel..:{

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zeg ik toch? Staat helemaal niks over co-op in dat stukje, ook niet dat het niet komt.

En wat jij zegt is gewoon niet waar. Jij vergeet dat de meerderheid van de gamers gewoon een spel speelt, niet zoals ons werkelijk geintereseerd is in Xbox en zijn games. Die meute boeit het echt niet of er co-op of zelfs multiplayer in zit, waarom denk je dat Max Payne goed verkoopt? Echt niet omdat het singleplayer spel beter is dan dat van Halo. Gewoon omdat het mensen niks boeit, ze zoeken gewoon een leuke game om in hun eentje te spelen op de buis.

18. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel Halo om die fantastische A.I. van de Covenant. Vooral de Elite is goed!

19. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je wilt nu zeggen dat de Co-Op functie niet heeft geholpen met de verkoop// :confused:
    Klopt niet helemaal, en dat zou je eigenlijk ook moeten weten..
    Co-Op was naast de game gewoon een optie die errug tof bleek te zijn.

Halo verkocht idd omdat de game steengoed was, en bloedmooi.
    Maar ook doordat er duizenden gamers zeggen (wereldwijd)geopend over hoe cool de Co-Op functie in de game is, naast de duizend threads over de game zelf. .. En door de recensies uiteraard...

Sowieso zijn er ook nog mensen die speciaal 2 player games kopen, omdat ze graag met hun vrienden willen spelen.

Ikzelf heb meer lol aan de Co-Op gehad dan aan de hele game zelf in mijn eentje.. Vond 2 player gewoon heftige sjit..
    Dus vind ik toch dat Co-op één van de redenen is waarom Halo zo goed verkoopt, en als ze die functie zouden schrappen dan is dat toch een gemiste kans. :)

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mis. Als ik een spel koop kijk ik naar multiplayer hoor :) Want iik ga geen 70 euro uitgeven aan een game die ik na 1 week weer de kast in stop, voor altijd..

En ehm zo 'uitgebreid' hoeft die co-op niet te zijn hoor? Gewoon zorgen dat je 2 beeldjes hebt, en daar in rond ken lopen :) Liefst nog met een LAN maarja..

Deel Deze Pagina