Waar kan ik goeie info vinden over de Xbox? moet er nl een presentatie over gaan houden... Een kant en klare presentatie zou natuurlijk helemaal mooi zijn... Mazzel daan
ik zou zelf een presentatie in elkaar zetten, je mnoet in ieder geval je eigen taal gebruiken en niet iets uit het hoofd leren. daarom zou ik geen kant en klare nemen
probeer xbox.com eens Ik heb dit ook ooit gedaan (maar dan spreekbeurt voor school) en ik heb gewoon wat info van websites gehaald,en wat eigen inbreng natuurlijk
ligt er aan wat je wilt gaan vertellen, je kan een uur vullen met de specs maar denk niet dat iedereen dat zo fijn zal vinden Ik zou zeggen type bij www.google.nl in xbox informatie ofzo iets in. denk dat je dan wel genoeg heb aan informatie.
neem je Xbox mee en speel een stukje halo voor (in onze collegezaal hangt een beamer helaas ging onze presentatie oveR: De nederlandse samenleving in de jaren negentig waarom mag jij wel zo'n vette presentatie houden?????
ik heb deze week ook een presentatie gehouden over de xbox gewoon even op google zoeken en op deze site staat ook wel aardig wat info
Jou nickname lijkt eng veel op m'n gamertag, en dan praat je nog BrEeZaH in je ondertitel ook. *ziet gelijkenis :{
dan moet je naar www.schooltool.nl gaan en daar het programmaatje downloaden en daar vind je echt alles en veel op kant en klare dingen (boekbesprekingen, verslagen, filmverslagen, werkstukken etc.) super handig voor ons scholieren heheh ik had er ook al iets over xbox op gezien
Hier is het wachtwoord name: partner password: xb0xr0ck$ mocht ook in het andere topic dus hier zal het ook wel mogen Uiteraard dank aan ICE die had het wachtwoord enzo gepost
Re: Re: Informatie Xbox voor presentatie Ja echt! ik ook... ik wil jou nadoen jij bent mijn voorbeeld... als je nix zinnigs te posten hebt ga dan liever met je lego spelen ofzow... Ik heet toevallig ook nog daan! jij?? De rest, bedankt... zal eens kijken of ik er een mooie presentatie van kan maken... was ook al aan het denken om mijn boxje gewoon mee te nemen en ff een paar games te laten zien... Mazzel DaaN
Re: Re: Re: Informatie Xbox voor presentatie even off topic: daniel kleiweg (hoop dat ik het zo goed schrijf) ben de gij het?????????? afz marc edit nu on topic weer sry, wat zijn je vragen, hoofdvraag?