1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Injustice: Gods Among us

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 20 jun 2012.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb de demo snel weer naast me neer gelegd. Wat een saaie bedoening zeg, het voelt niet lekker, ik heb weinig tot niets met DC en het ziet er ook nog eens niet heel erg goed uit.

    Ik speel nog steeds regelmatig Mortal Kombat, dat blijf ik nog wel ff doen.
     
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Lobo Coming to Injustice: Gods Among Us as DLC

    [​IMG]
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nette review dat en ook een goed cijfer en conclusie. Een pick up and play fighter dus waarbij het niet nodig lijkt te zijn om uren aan een bepaald personage te besteden om hem door te hebben. Vanuit het oogpunt van een maniac die vroeger vrijwel alleen maar fighters speelde en letterlijk uren en uren moves en combos aan het oefenen was in b.v Tekken zeg ik in de eerste instantie. Meh, weinig diepgang dus. Maar aan de andere kant, er zijn al zoveel fighters waarbij je uren kan besteden om een personage te leren. Een spel die je tegen maten kan spelen waarbij zij ook het spel makkelijk kunnen oppakken heeft ook wel zijn voordeel.
    De demo vond ik zelf wat stroef spelen maar dat schijnt dus toch een oude build te zijn, als dat minder is in het spel is het toch wel een interessante titel. Interessanter dan dat ik een tijd geleden dacht.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    Leuke special moves.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ben het met je eens, behalve op dat punt. De toegankelijkheid van een vechtgame staat niet gelijk aan de diepgang ervan. MK9 had supermakkelijke inputs voor speciale aanvallen, dit geld wederom weer voor Injustice maar het behoud nog steeds vele andere punten dat een vechtgame diepgang geeft. MK9 heeft zeker zoveel diepgang als menig andere vechtgame.

    Wat een spel echt diepgang geeft is niet perse het spel zelf, maar de spelers, de tegenstanders. Je bent constant je tegenstander aan het "lezen", welke gewoontes heeft hij. Je gaat spacen, lokken, setups doen etc en hier komen de "mindgames" naar voren. Voorbeeld: na 2x te hebben gegooid naar bepaalde reeks aanvallen, zal hij het nog een keer doen? En op basis van dit maken beide spelers weer een besluit. Ik kan allemaal concrete voorbeelden gaan noemen maar het punt is al gemaakt.

    Ik ben overigens blij dat de inputs makkelijker worden in vechtgames, diepgang komt niet van het urenlang oefenen van een kleine combos(ik ben er wél voor dat er onderscheid moet zijn kwa moeilijkheid in combos en dat de speler die net wat meer heeft geoefend er ook meer uit kan halen, soort van beloning van zijn inzet). Het ergste aan de oudere vechtgames vind ik dat voordat je aan het "echte" spel kan beginnen je eindeloos lang hebt moeten zwoegen en worstelen om een bepaalde move/kleine combo te kunnen. Toen ik voor het eerst aan SSFIV begon was ik zooooooooo gefrustreerd dat ik niet eens de makkelijkste links kon uitvoeren(crouching lichtpunch, crouching medium punch) Anway was mijn rant:+

    Misschien is Injustice wel een schijt game maar dat horen we naar een maand wel ofzo.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het ligt er een beetje aan wat een spel toegankelijk maakt. Als het om een paar makkelijke moves gaat, die 'natuurlijk' overgaan naar meer uitgebreide combo's dan bied zo'n spel meer diepgang dan een fighter met alleen maar die paar makkelijke moves.

    Maar diepgang is ook niet alleen toe te rekenen aan de spelers. Het is imo een combinatie van heel veel factoren. Genoeg combo's en moves om een personage veelzijdig te maken, genoeg personages, balans tussen de personages, etc. De menselijke invloed van de speler komt hier nog bovenop. Maar als het b.v een fighter is waarin de balans zoek is, waarin de personages zeer beperkt zijn dan gaat dat uiteindelijk alsnog ten koste van de diepgang.
    En dan zijn er nog counters, dodgen, cancels, etc die alleen maar nog meer diepgang geven.
    Wat betreft oude fighters, nah.. Je moet niet uren lang meteen oefenen op combo's. Je moet gewoon spelen, leren van andere spelers. Het gevoel voor het spel krijgen, wat dan veelal vanzelf gaat. Een favoriet personage krijgen én dan ga je pas oefenen. Vooral niet bang zijn om te verliezen.

    edit... overigens is er vandaag al een season pass te krijgen voor 4 nieuwe personages en een paar flash skins.. 1200 punten. Dat vind ik dan wel weer jammer.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die seasonpass zien we tegenwoordig overal terug. Het zou veel toffer zijn dat wanneer je een game nieuw koopt je gewoon die pass krijgt, koop je de game tweedehands dan is de code waarschijnlijk al gebruikt. Op deze manier houdt de gebruiker zich mogelijk langer aan 1 en dezelfde game vast zonder hem te verkopen.

    Overigens had Mortal Kombat ook al day-one season pass.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Of iig bij de CE's
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ook ik denk dat je daar nu nog heel weinig over kan zeggen.
    Spel is nog niet eens uit hier, het duurt vaak maanden voordat men kan zeggen of een vechtspel oppervlakkig blijft of diepgang kent.
    Daarbij heeft Netherrealm volgens mij met een heleboel fighter-pro's samengewerkt bij deze game om aan een goede balans e.d. te komen.

    Ben iig blij als het vrijdag is en ik Far Cry 3 kan gaan inruilen voor deze. :)
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Rev3Games Review

     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Hij is verzonden! Als er mensen zijn die de komende dagen keer wat games willen spelen, voeg me toe.
     
  16. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ben de game nu al een tijdje aan het spelen ivm de review en moet zeggen dat ik me erg vermaak met de game. De game heeft veel content en daardoor veel replay waarde in mijn ogen. Je zult de uren vooral in het online en StarLabs gedeelte gaan steken.
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb het spel ook al ff gespeeld, de main story uitgespeeld, wel tof om wat afwisseling te brengen in de characters maar na een keer deze story gespeeld te hebben ben ik er toch wel mee klaar.

    je wilt gewoon alle special moves zien van de characters en dan heb je het wel gehad.
    Af en toe is leuk om tegen iemand te spelen, maar dan vond ik de Mortal Kombat toch beter.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als je weinig tot niets met fighters hebt (gezien je commentaar over dat het af en toe leuk is om tegen iemand te spelen..) snap ik dat je de game niet zo leuk vindt.
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    klopt, ik ben fighters toch altijd veel te snel beu, het blijft ook zo beperkt.
    Het is altijd leuk om elk character te gebruiken en zijn moves te leren maar voor de rest.. verhaal zit er niet echt.

    De eerste Def Jam bijvoorbeeld, dat vond ik nu eens een goede fighter, als je dat al zo mag noemen :)
    Die kon ik oneindig blijven spelen, vooral ook door dat je je eigen character kon maken, da spreekt mij het meeste aan in zulke games.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gratis DLC bij Injustice: Gods Among Us

    Injustice: Gods Among Us heeft geen DLC-personages op disc staan, maar ze geven alle users gratis kostuums zodat ze de personage-updates downloaden. Zo blijven spelers gelijk met het aantal personages met het spel en heeft iedereen er profijt van.

    Lobo is een van de vier personages die als DLC verkocht gaat worden. Dat heeft Ed Boon onthuld na de finale van het toernooi waar fans konden kiezen of Batman of Superman moest winnen. Wil men tegen een speler vechten die Lobo als personage kiest moet je de data van Lobo wel in je spel hebben. Om dit op te lossen geven de makers gratis content in de vorm van kostuums. Als je deze download krijg je de data van bijvoorbeeld Lobo ook op je console, al is deze natuurlijk niet selecteerbaar, daarvoor moet je het kopen. Maar je kunt wel online Lobo tegenkomen en je hebt gratis kostuums.

    Voor de geinteresseerden: de fans hebben gekozen en Batman is de winnaar van het toernooi.

    [yt]6KrPWPaDiF4[/yt]
     

Deel Deze Pagina