1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Injustice: Gods Among us

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 20 jun 2012.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dus dat gelekte lijstje klopt wel dan denk ik
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Inderdaad, daar lijkt het wel op. Scorpion zal dus ook wel kloppen. Jammer!
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand Harley Quinn battle al gespeeld? Dat einde is bruut!! _O_
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]eCXUi2XueEc[/yt]
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    oke oke, toegegeven minder een batman clone als dat ik verwachtte eerlijk gezegd. Je ziet wel wat van hem erin terug, net als van Nightwing, maar al met al lijkt ze redelijk anders te spelen dan die twee.
    Het toeristen pakje van de Joker is ook wel grappig
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Fok ja, Killing Joke! :thumbs:
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Misschien leuk om te zien. Semifinals en final van Next Level battle circuit.

    [yt]fKcJdcgCjOI[/yt]
    [yt]_k23IcKZllM[/yt]
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hehe, eindelijk de batman beyond skin unlocked. Stom iOS spel....
    Er zijn trouwens geruchten van een 2e season pass
    Bron:
    http://testyourmight.com/threads/rumor-second-injustice-dlc-season-pass-leaked.32302/page-3

    Tot nu toe hadden ze ook gelijk met de characters in deze season pass, Lobo, batgirl. Zod en Scorpion lijken ook te kloppen. Nou vond ik Scorpion al niet passen maar nu ook Sub-Zero? Hou het gewoon lekker bij DC characters....! (mocht dit kloppen natuurlijk)
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Scorpion is bevestigd al nieuwste DLC karakter voor Injustice: Gods Among Us! Scorpion is voor deze game ontworpen door Jim Lee, Co-Publisher bij DC Entertainment, en is een ode aan de originele blockbuster franchise van NetherRealm Studios.

    Scorpion komt beschikbaar via Xbox LIVE® Marketplace voor 400 Microsoft Points en Playstation®Network voor € 4,99.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tja, zat er dik in natuurlijk dat Scorpion klopte aangezien Lobo en Batgirl ook klopte. Ik moet zijn gameplay nog zien en misschien is het een leuk character om mee te spelen, maar ik blijf er wel bij dat ik liever een DC personage had gezien.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Wie is die groene gast op het einde?

    [yt]JSImpk6lzSo[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2013
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat is Martian Manhunter.
    Design van Scorpion is op zich wel leuk gedaan, de superman skin is trouwens ook wel vet.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Dat bevestigd wel een beetje die 2de season pass dus.
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Daar lijkt het idd wel op. Dat zou dan ook kunnen betekenen dat die lijst van de 2e season pass ook misschien wel klopt.
    Martian Manhunter, Power Girl, Red Hood, tof! Sub-zero, tja. Hetzelfde als met Scorpion dan, kan best een leuk personage zijn om mee te spelen maar ik had liever een DC figuur gezien.
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Toch maar de season pass gekocht, batgirl is erg leuk om mee te spelen. Lobo ook, maar dat is eigenlijk meer omdat het een favoriet personage is van mij. Van de dlc characters tot nu toe is hij het minst. En ja, minder als Scorpion. Vreemd genoeg stond Scorpion nog niet op de marketplace en zelfs niet in de ingame download lijst. Echter is hij wel te selecteren in de characterlijst, vreemd. Doet mij denken dat hij time-locked was (aangezien er niets gedownload hoefde te worden) en dat hij dus al op de disc stond.
    Maar dat dit is maar een vermoeden wat ik heb en nergens op gestaafd.
    Hoe dan ook, hoewel ik nog steeds vind dat een DC personage beter was geweest is Scorpion wel een interessant personage om mee te spelen, zijn teleport zou zelfs overpowered kunnen zijn als je niet weet hoe je die aan moet pakken. Hij heeft ook een paar interessante combo's uit de teleport. En, je kan hem in de lucht doen. Naar voren springen alsof je een air aanval wil doen en dan echter zijn teleport doet kan heel effectief zijn. Zeker als de tegenstander erin trapt en een tegenaanval in de lucht of op de grond doet verwachtende dat jij een normale luchtaanval doet.
    Wat ook misschien intressant is, is dat Ed Boon in een interview heeft gezegd dat Sub-zero niet in het spel komt. Zou dat betekenen dat het 2e season pass gerucht niet klopt, of dat met SZ iemand anders wordt bedoeld?
     
  16. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    maar Red Hood zit er nu toch al in als Joker Skin (van de Killing Joke pack)?
    misschien dat ze voor een Jason Todd variant gaan, al snap ik het dan niet dat ze 'm ook als Skin hebben ingebracht...
    Ed Boon heeft aanvankelijk gesteld dat er geen MK characters zouden komen in Injustice, dus met de komst van Scorpion sluit ik Sub Zero ook niet uit...
    maar ook daarvan moet ik weer zeggen dat ik het niet logisch vind, gezien de introductie-scene van Scorpion, waarbij hij op het punt staat een defeated SZ te finishen!
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als het gerucht van Red Hood klopt dan kan het haast niet anders dan de Jason Todd zijn. Inderdaad omdat de Joker versie al als skin dlc te krijgen is.

    Het nieuws dat er geen Sub-zero zou komen was in de presentatie/design filmpje van Scorpion. Dus het is vrij recentelijk dat hij dat zei. Of het waar is? Mja, afwachten, ik hoop eerlijk gezegd dat het idd zo is. Nou valt Scorpion mij reuze mee en het is een leuk personage om mee te spelen. Alleen hopelijk laten ze het alleen bij hem dan.
    Alleen als die 2e season pass lijst klopt, wie is SZ dan. Beetje gezocht, maar het is lastig. Misschien Striker Z. http://en.wikipedia.org/wiki/Striker_Z
    Veel zijn er echter niet waarin ik de SZ combinatie kan maken binnen de DC helden.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Injustice: Gods Among Us krijgt vierde DLC-personage


    Binnenkort mogen fans van Injustice: Gods Among Us een nieuw personage aan hun roster toevoegen. Tijdens de talkshow van Conan O'Brien werd bekendgemaakt dat Supermans rivaal General Zod binnenkort gedownload kan worden. Dit is het vierde personage beschikbaar als DLC na Batgirl, Scorpion en Lobo.

    Injustice: Gods AmongUs is een vechtgame met DC Comics-iconen als Batman, Harley Quinn, Solomon Grundy, Superman, The Flash, Wonder Woman en vele anderen. Helden en schurken nemen deel aan epische gevechten op grote schaal in een wereld, waar de lijn tussen goed en kwaad vervaagd is. Lees hier de review van het spel.

    Vanaf 3:20 Zod Gameplay:

    [yt]7zE1gLNs54Q[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2013
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die season pass een beetje de moeite waard?
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zod ziet er wel cool uit, die basic houding van hem met handen achter de rug is wel mooi arrogant. En de Flaming C dan.. lol


    Tja, dat ligt er helemaal aan hoe leuk je het spel vindt om te spelen. En hoe interessant de dlc characters zijn voor jou, het zijn alleen de 4 personages die je in de SP krijgt.
    Ik heb hem zelf uiteindelijk toch genomen omdat de gameplay van Scorpion mij erg meeviel, Batgirl een stuk interessanter is dan ik verwachtte (geen 1 op 1 batman clone) en Lobo gewoon een favoriet personage is van mij. Helaas is lobo wel een lower tier personage.
    Drie van de vier vond ik dus al interessant, SP is dan nuttig omdat je de 4e er gratis door krijgt. Zod ziet er in dit stuk ook wel ok uit, hoewel dat nog even afwachten is omdat die twee geen hardcore gamers zijn, verre van. Dus echt demonstreren hoe hij speelt kunnen ze niet.
     

Deel Deze Pagina