1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Injustice: Gods Among us

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 20 jun 2012.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, je kan het wel vergelijken met " Mortal Kombat " Bekijk maar is een gameplay filmpje. :thumbup:
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Geld dit niet voor nagenoeg alle vechtgames:+

    Enige overeenkomst met Tekken is dat Injustice ook gebruik maakt van strings. Aanvallen die elkaar direct opvolgen en laag, hoog of midden zijn. Iets wat nagenoeg alleen maar in 3D vechtgames voorkomt, met uitzondering van Mortal Kombat.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    [yt]WtzcEVQ-Exg#at=19[/yt]
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Een van de betere DLC characters imo.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Cyborg Superman skin is included with Injustice's Zatanna DLC

    The development team over at NetherRealm Studios revealed earlier today that a new skin for Superman will be bundled with the Zatanna DLC pack for Injustice Gods Among Us.

    This new skin will transform the "Man of Steel" into a real man of steel and no, I’m not referring to Steel. This skin will in fact replace the standard Clark Kent Superman with his evil mechanical doppelganger Hank Henshaw or as he is more commonly known Cyborg Superman.

    As you’ll see from this screenshot, NetherRealm’s take on Cyborg Superman is somewhat similar to the version from the Rise of the Supermen arc, which happened during that whole Death of Superman fiasco in 1993:

    [​IMG]
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Cyborg Superman ziet er wel tof uit. Maar is het echt een deel van Zantana DLC of van de update zoals met de vorige skins.

    (overigens is Death of Superman comic/tpb geen fiasco imo, het verhaal daarna is wel minder)

    Opmerkelijk is wel dat er vooralsnog dus geen 2e season pass lijkt te komen.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Daar staat dat die bundled is met de DLC.

    Maar aangezien die bij de vorige allemaal bij de update eral bij zat.
    Lijkt het me dat ze dat bij deze weer doen?
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2013
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat vraag ik mij dus ook af. Tot nu toe zat de skin-dlc elke keer bij de compatibility pack.
    Alleen zoals het in dat bericht staat lijkt het alsof het bij de Zantana dlc zit. Tenzij ze natuurlijk de Zantana en Compatibility pack als '1' pack beschouwen.
    Het zou in ieder geval wel vreemd zijn als de skin ineens niet bij de CP zat.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zantana dlc is vandaag uit en de skin zit gewoon weer gratis bij het compatibility pack.

    Misschien toch maar eens downloaden Zantana, gameplay ziet er wel cool uit. Die van Martian Manhunter ook overigens
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    [yt]AMKSCewjvrM[/yt]
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voor 32,50 euro de Collector's Edition bij BOL gekocht. Eigenlijk alleen voor het beeldje, dat is alleen het geld al waard. Het spel zie ik als een bonus, want ik zuig in dit soort spellen. Vooral 2D fight games, maar ik vind het wel een leuk spel. Beetje de basis dingen zijn niet zo moeilijk. Online is het niet druk, maar ik ben wel onwijs populair. Iedereen wil graag de noob in elkaar buiken ;)
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Story mode is wel grappig ;-) en idd het beeldje is vet.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kennelijk komt er ook een PS4 en One versie, laat ik daar even op wachten, al ga ik dan waarschijnlijk liever Killer Instinct spelen.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Waarschijnlijk? Zeker weten liever Killer Instinct!

    Injustice heeft zoveel opties dat ik compleet de koers kwijtraak en mezelf betrap op het infamous "button-mash" methodiek....

    Daar waar Killer instinct een leuke manier van combo uitbreiding heeft tesamen met de Ultra's.... Is mijn keuze snel gemaakt.


    Jammer dat ik geen One heb (althans, voorlopig....)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wow, bron voor die nextgen editie? Soort GOTY dan?
     
  17. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt iemand dit eigenlijk nog weleens? Van dit forum dan?
    Aangezien hij redelijk goedkoop te importeren was vorige week.
     

Deel Deze Pagina