Vandaag mijn eerste post op Xboxworld. Dit omdat ik me aan het orienteren ben op een Xbox. Er zijn diverse starters pakketten met Kinect en HDD. Nou heb ik een zoon van 6 die nog erg slordig is ( niet allen met schijfjes ) dus ben ik ook aan het kijken of ik een console kan ombouwen voor eigen back-ups. Is dit met een nwe Xbox mogelijk? Dit om alles te oriënteren! Bedankt
Je xbox ombouwen voor backup gaat m niet worden.... Een xbox 360 kopen voor een kind van 6.... Waar gaat t heen met de kleintjes tegenwoordig, zulke kinderen horen lekker buiten te spelen en niet binnen op de xbox! Afijn, het beste wat je kan doen is een 2e handse xbox 360 kopen en die ombouwen zodat games geen geld kosten. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Combinatie kan ook hoor, vroeger speelde ik ook veel buiten en wat op de SNES, goede oude tijden.. Maar ombouwen is een no-go hier, dus ik verwacht weinig antwoorden hier Sowieso vind ik het excuus eigen back ups altijd wat slap, je trekt dan echt wel games van het internet vandaan..
Zoals hierboven al wordt aangegeven worden dit soort zaken hier niet besproken, zie [faq]ons beleid[/faq]. -Slotje