inlog en green mile probleem

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Markos, 29 mrt 2003.

1. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu het forum is veranderd, kom ik terug naar het forum en wil ik naar de green mile. Terwijl ik nog steeds ingelogd ben. als ik dan dus naar de green mile ga staat dat ik geen toegang kan krijgen terwijl ik dit wel heb. Dan kijk ik naar mijn profile, kan ik gewoon in zonder in te loggen, maar wil ik iets posten dan moet ik weer inloggen. Hierna kan ik weer wel naar de green mile. Beetje raar allemaal.

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    sorry verkeerd antwoord van mij heb het juist geediteerd plkz delte my post!:'-( (kon je niet helpen markos kheb je verkeerd verstaan!)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij heeft at te maken met de URL. ik weet niet of deze klopt maar probeer eens: www.forum.xboxworld.nl

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heeft in principe niks te maken met de veranderingen van gisteren.

Even een vraagje; Via welk adres bezoek jij het forum? forum.xbw.nl? forum.xboxworld.nl? www.xboxworld.nl/forum of nog anders..?

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
  6. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je kan zien hoeveel posts je heb geplaats? (Je kan het namelijk wel zien van andere.)

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klik op je eigen profile, zou ik zeggen o_O.

8. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, stom van mij.

9. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon via de site en dan naar forum. Is denk ik forum.xboxworld.nl ik heb nu nog enekele keren gehad, is niet zo storend. Ik doe gewoon nieuw topic en dan log ik weer in en dan ga ik terug naar de green mile

Deel Deze Pagina