Nu het forum is veranderd, kom ik terug naar het forum en wil ik naar de green mile. Terwijl ik nog steeds ingelogd ben. als ik dan dus naar de green mile ga staat dat ik geen toegang kan krijgen terwijl ik dit wel heb. Dan kijk ik naar mijn profile, kan ik gewoon in zonder in te loggen, maar wil ik iets posten dan moet ik weer inloggen. Hierna kan ik weer wel naar de green mile. Beetje raar allemaal.
sorry verkeerd antwoord van mij heb het juist geediteerd plkz delte my post! (kon je niet helpen markos kheb je verkeerd verstaan!)
volgens mij heeft at te maken met de URL. ik weet niet of deze klopt maar probeer eens: www.forum.xboxworld.nl
Heeft in principe niks te maken met de veranderingen van gisteren. Even een vraagje; Via welk adres bezoek jij het forum? forum.xbw.nl? forum.xboxworld.nl? www.xboxworld.nl/forum of nog anders..?
heb ik ook last van ik bezoek het forum gewoon vanaf de xbw site en kom dan op http://forum.xboxworld.nl
Weet iemand waar je kan zien hoeveel posts je heb geplaats? (Je kan het namelijk wel zien van andere.)
gewoon via de site en dan naar forum. Is denk ik forum.xboxworld.nl ik heb nu nog enekele keren gehad, is niet zo storend. Ik doe gewoon nieuw topic en dan log ik weer in en dan ga ik terug naar de green mile