Hallo, Ik heb nu sinds enige tijd een XBOX 360, en wanneer ik hem aan zet staat hij offline. Ik zet hem uit en weer aan en ja hoor ik zie mijn vriendjes en berichtjes. Dit alles via wifi. Oja en om de zoveel tijd gooit hij mij er af maar dan maak ik opnieuw verbinding en ik ben er weer. Nu heb ik hem aangesloten aan zo'n mooi kabeltje en wat denk je? Ik moet hem wel 4 a 5 keer aan en uitzetten voordat hij online is en ik kan zien welke vriendjes er zijn. ben ik online dan blijf ik nu ook online en wordt er niet meer af gegooid. als ik hem aan zet en mijn netwerk test dan heb ik wel net werk maar geen internet terwijl alles hier gewoon internet heeft. doe ik restart test dan heb ik ook ineens geen netwerk meer. ik heb de Xbox een vast IP adres gegeven en heb de DNS handmatig in gesteld. Heeft er hier iemand een idee wat er mis gaat hier want ik wordt er nu wel een beetje simpel van. Groetjes, PumpkinRelic2 (Bert)
Tip: als je inlog problemen hebt, moet je even Googlen op 'xbox live down'. Dan kom je op Xbox LIVE service status website van Xbox.com: http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status Op dit moment zijn er inderdaad problemen met inloggen op Xbox LIVE. Ik heb er helaas zelf ook last van op mijn vrije dag, want ik wilde net wat potjes FIFA online gaan spelen.
Hoi Victor, Maar het is niet alleen vandaag het is altijd. als ik hem aan zet zegt hij onderin in de popup PumpkinRelic2 online maar rechtsboven in beeld zegt hij offline inplaats van dat ik mijn MS tegoed mijn berichtjes en mijn vriendjes zie.
Oh sorry, ik heb je bericht te snel gelezen. Toevallig was er op hetzelfde moment net een soort van storing op Xbox LIVE die nu dus is verholpen. Ik dacht dat dat ook jouw probleem was. Ik kan je helaas niet verder helpen. Ik heb weinig verstand van connectie's met de Xbox. Misschien heeft het te maken met je NAT? Dat is een veel voorkomend probleem bij de verbinding van de Xbox 360. Ik snap je frustratie, ik heb dit ook gehad toen ik net begon met de Xbox 360. Don't worry, er zijn genoeg mensen hier op het forum die jou kunnen helpen!
Verholpen? Knal nu weer van xbox live af en deed niks bijzonders. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk