Inloggen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tronky, 25 jul 2003.

1. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Normaal gezien log ik altijd automatisch in. Maar ik wou mijn paswoord veranderen maar ik wijst mijn current pasword niet meer.(hoe dom van mij) ik heb dus recover pasword ofzo genomen, je kent dat wel, via email... Nu heb ik dus een nieuw paswoord maar ik log niet meer automatisch in op het forum! BIj profiel en options staat aangekruist: log autmatisch in!
    En als ik op de site kom ben ik ingelogd want rechtsboven staat er: Uitloggen, aanmelden.
    Maar telkens ik op het forum komt kan ik geen berichten plaatsen en moet ik op profiel ofzo klikken en dan NOG eens inloggen.
    Iemand die dit probleem kent?

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Probeer eens uit te loggen en daarna je cookies te verwijderen (extra -> internet opties -> cookies verwijderen). Als je daarna opnieuw inlogt, heb je dikke kans dat het probleem verholpen is.

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gvd é! Ik heb het gedaan en het lukt niet! Ik heb alles gedaan wat je zei, sloot site af. Ging opnieuw naar site en toen was ik (normaal) ingelogd. Ik klik op mijn thread maar dat kotje van quick reply staat er niet! Ik klik op profiel en ik kan er WEL in!!! Ik ben dus ingelogd maar kan niets posten. Toen nam ik: zoeken op gebruikersnaam en toen zag ik alle threads waarop ik recent had gereageerd(deze oa) en toen kon ik er wel op replyen.
    Vreemd, niet?

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het probleem is er nog steeds, iemand die veel van de site kent?
    Doe maar op het gemak, en als je het weet zeg het me dan.

5. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde probleem, ook, of eerder, juist na verwijderen van de cookies

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als je nog steeds dat "wazige" opgestuurde wachtwoord gebruikt zou ik die eerst ff veranderen naar je oude wachtwoord (of andere, iig een makelijkere).
    Dan sluit je de Internet Explorer helemaal af.
    Rechtermuisknopklik op I.Explorer > Eigenschappen > Cookies wegsmijten..

I.Explorer weer opstarten inloggen op dit forum en dan hoort ie 't gewoon te doen.

7. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet de webserver waar de bulletin op draait je wachtwoord ook niet 'updaten'. Volgens mij duurt dat soms wel even. Als jij je cookies hebt gecleared, dan is jouw deel in orde (tenzij je met settings hebt zitten kloten:))

succes mX

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee want de webserver pakt altijd uit de database, elke keer als er iets wordt opgeroepen.

9. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ok, ik dacht dat bij password wijzigingen de database soms wel eens in de war kan raken met nieuw/oud password. En dat dat wel eens ff kan duren, eer het opgelost is.

k,

groet.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Cookie's misschien, maar je zou als scripter dom zijn om wachtwoorden direct in cookie's te plaatsen...

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hm...het werkt nog steeds niet. Ik heb een normaal paswoord en heb juist cookies verwijderd.

12. compufreak

compufreak vechtuh? huh?

Leuk Bevonden:
    0
    als je een w8woord invoerd dan vraagt windows tog altijd of je het wilt opslaan... dan moet je op ja drukke. dat zou moeten helpen.

13. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jah...je snapt het duidelijk niet.
    En dat voor een compufreak...

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tis opgelost!!! Ik wou nog es replyen op een topic en dat kotje van quick reply stond er niet... Ik drukte dan op POST REPLY en toen moest ik inloggen, ik logde en en toen kwam er een kotje: met subject bij. En toen dacht dat ik per ongeluk new thread had geklikt. Ik sloot het kader en klikte opnieuw op die thread en vanaf dan kan ik nu altijd weer quick replyen op een nieuwe thread.
    Voila!

Deel Deze Pagina