Installeert Xbox iets op zijn hd??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WiXX, 26 nov 2002.

1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik was bij een vriend van me en die heeft zijn xbox helemaal gemod en omgebouwd en van alles, weet je wel.

maar nu was hij bezig om een film op zijn harde schijf te zetten om hem zo op de tv af te kunnen spelen en toen zag ik toen hij alle drives langsging (ja xbox heeft een hd maar opgesplitst in meerdere partities, dus er is ook een e drive en d drive en x drive enz.) dat er op een van de drives het filmpje van atari stond (van unreal) en dat daar op die drive vanalles stond wat met unreal te maken had, dus ik denk wel degelijk dat er spellen zijn die iets op de hd installeren.

Denk ik zeg het even. Begin me niet te vragen hoe alles moet om films op je xbox af te spelen want daar geef ik toch geen antwoord op.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dit is opzich niet echt raar, nja als je leest zie je dat ie em heeft omgebouwt,mod etc dus raar is het niet..

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heel veel games installeren iets op de harde schijf. Merk je vaak als je het spel er voor het eerst in doet, dan duurt het soms iets langer.

4. sexylexy

sexylexy Guest

vast wel, ik zag toen ik nog nooit wat had gesaved de titewls bij een of ander lijstje

Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2002
  5. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    ja is meestal als je een andere game erin doet, duurt t wat langer. dan zet ie t denk ik ff op de box
    als je het spel erin laat zitten start ie ook sneller op, als je weer een ander spel erin doet, is ie eerst weer ff bezig

6. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    op de X,Y en Z schijf zetten cachen games hun files....

verder installeren games nix op de harde schijf...
    behalve xbl pakket natuurlijk....

7. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik Commandos na een lange tijd niet gespeeld te hebben weer eens deed moest ie ook weer helemaal loaden. Heeft dat er iets mee te maken?

8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Dan is het de saves aan 't checkuh, als ie dan nix vindt, zet ie wat belangrijke files in de cache

Laatst bewerkt: 26 nov 2002
  9. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Een Xbox zet een hoop games(3 wel) stukkies op de harddisk, als je een 4e game erin stopt dan wordt de eerste weer gedelete.

dus die dingen die je op de xbox ziet staan zijn gewoon gecachede dingen.

10. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

bij mij ging ie de eerste keer dat ik m aan deed raara doen, ik moest lang w8ten, hadden jullie dit ook?

Deel Deze Pagina