Iss ?! WHY OH WHY komt de volgende iss niet op x-box uit. Op ps2 is het al reeds uit, op gamecube binnen de maand, maar nog steeds geen x-box release, I DON'T GET IT!!! Ik ben nl altijd al een fan geweest vd ISS reeks, dus ik het echt appreciëren dat iemand weet waarom ISS 3 niet op de x-box uit komt. Of, dat hoop ik nochtans, komt het nog wel uit, maar zijn ze bij konami aan het werken aan online toepassingen voor hun nieuwste ISS voor de xbox. Please let me know smth!!
International superstar soccer. En kan inderdaad niets op tothegame vinden, is inderdaad raar. Maar als ze nu eens een voetbal spel gaan maken die live kan, is direct beter dan iss3 denk ik.
ja dat vind ik nou ook ik speel bekant elke dag iss2 sinds hij uit was en dacht dat deel3 ook zou komen
Iss 3 voor de ps2 is behoorlijk afgekraakt als je de reviews bij gamerankings.com ziet. En er is maar 1 goede voetbalgame, PES 2, voor die game alleen het kopen van een ps2 waard
Waarschijnlijk zal het wel niet uitkomen op de xbox als konami er niets over zegt, dus hopen tegen beter weten in heeft geen zin, omdat er anders wel iets over gemeld was.
Ik vind het ook best wel jammer ja dat er geen 3de deel van ISS op de Xbox komt...maargoed ik wat ik helemaal kut vind is dat PES2 niet op Xbox komt want dat is na mijn mening toch het beste voetbal-spel ooit.
klopt pes 2 heb ik ook en het is echt super vet en super realistisch en verslavend. Het klopt dat iss 3 niet op de xbox komt.
Sorry, maar wat is er precies zo goed aan ISS2? Heb hem gehad en 1 dagje gespeeld. Vond het beetje saai worden als je weet hoe je moet scoren, en sowieso zijn de graphics minder dan bijvoorbeeld de fifa reeks. Zo lijkt me fifa 2003 toch realistischer omdat het echt gericht is op opbouw en tactiek. Maargoed, smaken verschillen........ Het was mijn 1 keer ISS, maar nooit weer..
Ja vind het ook heel jammer dat er geen PES2 Voor xbox komt. Maar zijn er nog andere voetbal spellen in plaats van de standaard fifa serie. In aantocht voor de XBOX?
haha, World Cup Warriors zeker (van Xbox The Difference DVD) maar ik heb daar nog niks over gehoord. Beetje raar, want ik denk dat ze er op de thuismarkt niet echt op zitten te wachten, die gaaf liever live NFL Fever'en