Vreemd genoeg vond ik hierover niets op het Forum... of ben ik scheel? International X-Box MEETUP Day in Amsterdam dinsdag 8 oktober http://xbox.meetup.com/?localeId=869
Where do you want to MEETUP? Vote for a venue: De Pereboom, Spuistraat 122, Amsterdam, McDonald's, Nieuwendijk 212, Amsterdam, Drinkrestaurant Jurriaans, Egelantiersgracht 72-74, Amsterdam, =AHUM= In de McDonald's? 237 mensen? Bwahaha waar gáát dit over?
Gaan we hier ook al zitten zeuren over hoe men Xbox schrijft, mag hopen van niet. Als men maar weet waar het over gaat... Kan me niet voorstellen dat mensen zich hieron druk maken... Wouter blijkbaar wel, maarja....
Pessimist.. Smiles zijn er niet voor niks. Overigens is het gewoon Xbox en niet X-BOX of XBox of whatever.
kuch! <meta name="keywords" content="xbox x-box microsoft ms nintendo gamecube playstation sony 2 abe halo amped pokemon medal dead or alive lara croft manga dragon ball z dbz xboxworld world x box"> van xboxworld.nl
Is voor de domme personen die x-box intikken. (we heten niet voor niks xboxworld.nl en niet x-boxworld.nl)
Het maakt niet uit hoe je het schrijft, als men elkaar maar begrijpt. Of Wouter moet patent hebben op de naam Xbox... Je speelt in op domme mensen... je bent zelf behoorlijk dom als je continue blijft hameren of het feit dat het xbox is en niet xBox of andere varianten... dus get a life en laat iederen xbox schrijven zoals ze willen...
ff dimmen nou twas vooral graqppig bedoeld. goede meta tags spelen *juist* in op variaties van bekende termen, dus zo dom is het niet. dat neemt overigens niet weg dat de tags wel eens een update kunnen gebruiken... suggs: splinter cel, mcrea, collin, macrae, macrea, unrael etc
Ja, maar Wouter (en ik denk meer op dit forum) maakt zicht druk over hoe je nu precies Xbox schrijft... wat maakt het uit??? Oke, genoeg over dit...
Er staat een smilie achter. Het was bedoeld als een 'grapje' doch educatief. Houd asjeblieft op met al die negatieve posts, ik heb nog geen een positieve post van je gezien, noch over XBW, noch over XBM.
Ik ga ook voor de XBW Lan! Wie niet hier! Lijkt mij echt wel gaaf kan iedereen mijn super-Halo-Style zien, uhum. Niet dus, maar ja die XbW Lan lijkt mij veel gaver dan deze meeting.
doe het in de kerstvakantie ... yeah .. of in de meivakantie .. YEAH .. of doe het in de zomer van 2005 YEAH !