1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Internet] Chello schaft datalimieten duurdere abonnementen af

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dDirk, 28 feb 2005.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Eindelijk! _O_ Yeah! :D
    Vorige maand 20 dagen op telefoon snelheid gezeten omdat ik teveel downloade volgens chello met hun Fair Use Policy.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  2. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel netjes van Chello, en ben er ook erg blij mee als een chello gebruiker :D
     
  3. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi.

    Nou maar hopen dat KPN ook volgt. Anders zeg ik waarschijnlijk zaterdag mijn abo op bij KPN, want om iedere maand dat dataverkeer in de gaten te houden is gewoon irritant. En vooral als me maar voor 1500 mb mag downloaden/uploaden.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2005
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ah, eindelijk eens goed nieuws van de kant van Chello.
    Nou nog een nieuwe router om er optimaal gebruik van te maken...
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Had XS4All ook gedaan vorige week geloof ik maar bij XS4All had ik al geen last van fair use policy. Ik download gemiddeld 300-400 gig p/m en nooit een waarschuwing gehad. Mooi dat andere providers nu ook volgen.
     
  7. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2

    uhmm.... da staat toch ook in da nieuws bericht
     
  8. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    nou kpn met zon stund van chello en xs4all kunne jullie toch niet achterblijven:D
     
  9. politrix

    politrix Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat werd tijd, eindelijk lijkt chello bij zinnen te komen. Nu maar hopen dat ze dit zo houden en niet volgende maand gaan blaten dat het een lente actie was of zoiets dergelijks.
     
  10. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik wil de pret niet drukken maar

    dus als je te veel blijft downloaden knijpen ze je nog af.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb bij Wanadoo gelukkig nog nooit een datalimiet gehad :).Maar eigenlijk maakt het mij ook niet zoveel uit omdat ik hooguit toch maar 2-3gig traffic per maand heb
     
  12. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk daar wordt ik nou blij van :) Pas nog snelheid verdubbelt en nu geen datalimiet meer heerlijk :9

    Trouwens het blijft lekker onduidelijk, want bij hoeveel gig gaan ze toch je snelheid verlagen ??? Ze zeggen wel zo hard dat je geen datalimiet hebt, maar als je maar net over het limiet bent, straffen ze je gelijk terwijl jij van niks weet :{
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Er moet dan volgens Van der Aart gedacht worden aan 'een enkel geval'. "Als iemand met tien pc's, vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week aan het downloaden is, dan waarschuwen we wel even. Dan ben je geen privégebruiker meer, maar hebben we het over de grote kopieerfabrieken."
     
  14. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me kut als je data limiet hebt, en toch moet betalen vvan kabelaar voor overgebruik!!:p
     
  15. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Chello heeft ook aardige snelheden. Ik zit nu op breedband van @home en ik zou ook graag een snelheidsverhoging zien. Gelukkig geen last van limieten. Misschien toch maar een chello abbootje nemen volgend jaar :)
     
  16. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Gast hoe doe je dat??? :confused:

    Ik haal met moeite de 40 man... :{
     

Deel Deze Pagina