Eindelijk! Yeah! Vorige maand 20 dagen op telefoon snelheid gezeten omdat ik teveel downloade volgens chello met hun Fair Use Policy.
Mooi. Nou maar hopen dat KPN ook volgt. Anders zeg ik waarschijnlijk zaterdag mijn abo op bij KPN, want om iedere maand dat dataverkeer in de gaten te houden is gewoon irritant. En vooral als me maar voor 1500 mb mag downloaden/uploaden.
Ah, eindelijk eens goed nieuws van de kant van Chello. Nou nog een nieuwe router om er optimaal gebruik van te maken...
Had XS4All ook gedaan vorige week geloof ik maar bij XS4All had ik al geen last van fair use policy. Ik download gemiddeld 300-400 gig p/m en nooit een waarschuwing gehad. Mooi dat andere providers nu ook volgen.
Dat werd tijd, eindelijk lijkt chello bij zinnen te komen. Nu maar hopen dat ze dit zo houden en niet volgende maand gaan blaten dat het een lente actie was of zoiets dergelijks.
Heb bij Wanadoo gelukkig nog nooit een datalimiet gehad .Maar eigenlijk maakt het mij ook niet zoveel uit omdat ik hooguit toch maar 2-3gig traffic per maand heb
Kijk daar wordt ik nou blij van Pas nog snelheid verdubbelt en nu geen datalimiet meer heerlijk Trouwens het blijft lekker onduidelijk, want bij hoeveel gig gaan ze toch je snelheid verlagen ??? Ze zeggen wel zo hard dat je geen datalimiet hebt, maar als je maar net over het limiet bent, straffen ze je gelijk terwijl jij van niks weet :{
Er moet dan volgens Van der Aart gedacht worden aan 'een enkel geval'. "Als iemand met tien pc's, vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week aan het downloaden is, dan waarschuwen we wel even. Dan ben je geen privégebruiker meer, maar hebben we het over de grote kopieerfabrieken."
Chello heeft ook aardige snelheden. Ik zit nu op breedband van @home en ik zou ook graag een snelheidsverhoging zien. Gelukkig geen last van limieten. Misschien toch maar een chello abbootje nemen volgend jaar