[XOne] internet delen werkt niet( niet met ics en niet met sygate)wat doe ik fout???!!!

Discussie in 'Games' gestart door hanus, 7 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanus

hanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Abonnement: adsl standaard
    Naam provider: Planet
    2: Soort abonnement:adsl standaard
    3: Kabel, ADSL, of anders? adsl
    4: Up- en downloadsnelheid:1024/320kb/s

B: Hardware:AMD Duron processor 1,10 Ghz/128mb RAM/40GB harde schijf
    1: Modem merk en type:Alcatel speedtouch
    2: USB modem? (Ja/Nee):Jazeker
    3: Router Ja/Nee (en evt merk/type):Nope
    4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?):Ja...windows XP/engels
    5: Direct Connection:Nope
    6: Crossover kabels in gebruik?:Yep
    7: Hub in gebruik?:Nope

C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;Weet niet precies wat hiermee wordt bedoeld....
    1: TCP/IP adress, netmask, gateway:weet niet zeker...maar onder network connections...bij mijn internetverbinding (alcaltel speedtouch) staan twee ip adressen
    2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)?Geen idee...volgens mij staat alles op automatisch

D: Xbox Settings
    1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien?Jazeker
    2: Dashboard versie?.....Hetzelfde als normaal...alleen xbox-live optie is erbij gekomen
    3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test?Cables connected.
    4: Wat is de exacte foutmelding?No dns server was found by dchp and ppoe bla bla bla...(ip settings not configured)
    5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?DNS gaat nooit goed!!

Ik heb mijn firewall eraf gehaald...norton antivirus staat uit...heb het met ics in xp geprobeerd...lukte niet...deze weer uit gezet...en nu probeer ik het met sygate home network..lukt ook niet!!! Ik kan op mijn pc wel gewoon surfen...er is ook een local area network tot stand gekomen..(als ik mn xbox uitzet...geeft mn pc de melding" local area conn.cable unplugged)..maar ja...live werkt niet!! Iemand suggesties???? Weet het niet meer zo goed...en heb er niet zoveel verstand van...
    Alvast bedankt!

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dit is de centrale thread over ICS. Vraag dat daar i.p.v nu al 3 topics te maken die gesloten zijn/worden.

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ben je een dom varken ofzo er word 3x aangegeven waar je deze vraag moet stellen... sorry dat ik zo reageer maar ik kon het ff niet meer aanzien
    Ik heb net gekeken in die thread en het antwoord op de vraag staat er daar al op.

Laatst bewerkt: 7 feb 2004
  4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hanus, dit is al de derde keer dat een thread van jou gesloten wordt met de melding eens in de centrale ICS thread te kijken. Misschien is dan verstandig om dit ook eens te doen ;)

Centrale thread Internet Delen

Kijk daar eens of je meer informatie kunt vinden, of vraag het in die thread zelf, maar niet weer voor ditzelfde probleem een nieuwe thread openen a.u.b.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina