Ik heb nu sinds een week ofzo Azureus i.p.v. Bittornado, maar sinds toen heb ik wel last van Internet disconnecties. Als ik dan de modem eruit haalde en na 10 sec. er weer in deed, werkte internet wel weer. Nu heb ik even bij de instellingen gekeken en daar heb ik deze 2 aangevinkt: Dat heeft voor een paar dagen gewerkt, maar gisteren viel internet toch weer 2 keer uit. Weet iemand hier een andere oplossing voor, want doordat ik die 2 instellingen moest aanvinken gaan de downloads veel trager. Alvast bedankt.
Wat dan in de firewall? Volgens mij hebben wij de gewone Windows XP firewall. We hebben een virusscanner van McAfee, maar daarvan hebben we dacht ik de firewall ge-uninstalled.
misschien is je internet gewoon kapot dattie af en toe uitvalt of je kabel is kapot door de disconnecties
Nee, want het is alleen als Azureus een paar minuten aanstaat. Ik heb trouwens bij de Windows Firewall gekeken en daar toestemming gegeven voor Azureus. Toen ik die 2 instellingen weer uitzette uit mijn beginpost, viel internet weer uit na een paar minuten.