Ik heb dus een heel irritant probleempje dat ik zo goed mogelijk probeer uit te leggen: Dit is mijn situatie (globaal): En hier het probleem: -Als ik op comp 2 op internet zit kan ik ook op comp 1 op internet -Als ik op comp 2 op internet zit kan ik ook op de xbox op internet -Als ik op comp 1 op internet zit kan ik NIET op de xbox op internet Hoe kan dat en hoe kan ik het oplossen? Alles is met kabels aangesloten en we hebben 25/mbs. En omdat comp 1 in de woonkamer staat en vaka gebruikt word kan ik niks doen
Gebruik je een dymanische of statische (vast) ip-adressen ? Als je statische ip-adressen gebruikt dan moet even controleren of er niet 2 apparaten zijn die de zelfde ip-adress hebben gekregen.
switch de kabel van comp 1 en comp 2 op de router om, dan kun je waarschijndelijk wel op de xbox als comp 1 aanstaat. maar dan moet je wel comp2 uitlaten
Waarschijnlijk is het inderdaad iets met een conflict tussen twee IP-adressen. Heb ik ook ooit gehad met mijn computer en die van mijn ouders.