er is iets mis met mijn internet sommige websites doen het niet ik kan me niet aanmelden op msn en als ik wil gamen krijg ik geen servers te zien maar ik ben wel aan het downloaden en kan wel op een paar sites komen het is me ook opgevallen dat mijn ip adres anders is ! iemand mischien een idee wat het kan zijn ?
en als ik taakbeheer bekijk zie ik bij niet actief systeem cpu 99% kan het zijn dat ik een hacker heb ofzo?
je hebt geen hacker... niemand heeft er baat bij dat jij wordt gehackt, en bij niet-actieve systeemprocessen hoort ongeveer 99 te staan heb je laatst je instellingen verandert ofzo?
nee gister was het nog normaal liet de pc aan en shareaza voor mijn download toen ik wakker werd achter de pc ging zitten kon ik me niet meer aanmelden op msn d8 dat msn weer down was toen kon ik ook bij bepaalde sites niet erop etc kon geen games meer spelen online krijg maar geen server lijst te zien.. en ik zie een ander ip adres bij netwerk staan .. en wat is fysiek adres?
Gefeliciteerd. Deze asociale opmerking en je eerdere irritante gedrag levert je een 1e Officiele Waarschuwing op. Nog een keer zo'n geintje en je krijgt een ban van het forum. Voor de rest wil ik alleen nog maar reacties zien waarbij Yada Yada geholpen wordt. p.s: Zou je voortaan wel de editknop willen gebruiken Yada Yada ipv zo onder elkaar te posten. Bedankt.
msn en hotmail hebben de laatste tijd problemen dus je moet niet heel raar opkijken als je die 2niet kan openen en je niet kan aanmelden bij msn messenger. heel veel mensen hebben dit waaronder ik en een stel vrienden van mij.