Internet Explorer 6.0 verwijderen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door T4rg3t, 31 aug 2004.

1. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Hey,

Ik vernam wat dingen over andere explorers dan I.E 6.0, en nu heb ik Firefox gedownload, deze explorer bevalt me erg goed. Nu ik I.E 6.0 niet meer nodig heb, wil ik hem graag van mn computer afdonderen. Dat wil alleen niet zo goed lukken, via het verwijderen bij "software" heb ik een cd nodig die ik niet heb.
    Weet iemand hoe je Microsoft's explorer kan verwijderen? (en als het kan ook outlook ;)) (ik heb win. xp)

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Explorer verwijderen zal helaas niet aan , daarvoor zit er in XP een verveiliging.
    De beveiliging Windows File Protection zal er voor zorgen , dat sommige belangrijke bestanden automatisch weer geinstalleerd zal worden als ze zijn verwijderd.

Het programmatje Apparaatbeheer heeft miniaal IE 5.5 nnodig om te werken.

Zelf gebruik ik nu sinds dit weekend Linux Fedora Core 2 _O_

Toch nog iets gevonden over het verwijderden van IE ( Engeltalig ).
    NewsForge

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  3. Senshin

Senshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is zo veel

xplite is een voorbeeld, moet je ff kijken op p2p netwerk =), zeg niet meer........

http://www.litepc.com/

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja maar IE voor 100% verwijderen zal nooit lukken omdat het echt een intergraal onderdeel vormt voor Windows. Zo is het bijv. ook niet slim om Windows Messenger er vanaf te gooien omdat 'de hulp op afstand' functie het niet meer doet.

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Inderdaad. Stel firefox (goede keus trouwens!) gewoon als je standaard browser in, en je hebt in principe geen last meer van IE.

6. Puffin

Puffin Fratercula arctica

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik ook een tevreden firefox gebruiker, maar IE achter de hand houden blijft toch handig hoor. Kom af en toe toch wel sites tegen die niet goed werken in Firefox. Tevens windows update werkt alleen maar onder IE.

Deel Deze Pagina