Internet Explorer 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fisichella, 5 jan 2007.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb zojuist een bericht gekregen dat versie 7 van IE op mijn PC is geïnstalleerd. Op zich zijn er (buiten wat lastige veranderingen) geen problemen, maar er is toch wel iets wat ik wel jammer vind.

Sinds deze versie is geïnstalleerd is de tekst op elke website opeens een stuk dikker gedrukt en het ziet er ook wel een beetje waziger uit dan hoe het eerst altijd was.

Weet iemand hoe ik het weer kan terugzetten zoals het eerst was, want dat heb ik toch liever dan dit?

Bijvoorbaat bedanken doe ik niet want als er niemand reageert, schiet ik nog niets op :+

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageer,
    maar ik help je lekker niet:+

Nee ff serieus, ik heb IE7 ook al een tijdje en heb van dit probleem geen last. Dus misschien ben je wel de enige met dit probleem...
    Ik zal wel ff wat zoeken naar een antwoord voor je.

Edit: druk eens op page/pagina en ga naar text size, staat deze op medium?
    Zal wel niet het antwoordt zijn, maar wie weet..

Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dan bedank ik je nu wel alvast :)

Maar misschien is het ook nog handig om dit te melden:
    Op de account van mijn broertje zag het er al een tijdje zo uit (ook ruim voordat IE 7 was installed), maar toen had ik nog nergens last van. Het is sinds nu pas gekomen. Maar het moet dan denk ik wel op de één of andere manier weer om te zetten zijn. Bij mijn broertje ziet het er btw nu nog weer anders uit..

Edit: Nope dat is het niet. Het is opzich ook niet dat het groter is, maar wel dikker en waziger. Hij staat hier wel gewoon op normaal.

Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  5. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt Clear Type aanstaan.

Sorry van de dubbelpost, ga via internet opties naar tabblad advanced en kijk bij multimedia checkboxen daar kun je dit wegvinken voor IE 7.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2007
  6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Thanx allebei, dit was idd mijn probleem. Dit bedoelde ik nou waarom ik Melbuuln meer een admin vind dan een mod. Toyota, thanks voor het wijzen van de weg :thumbs:

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had dit ook maar toen ik mijn pc herstarte was het weg. Ik vind IE7 trouwens niks, te hoog firefox gehalte, werkt niet lekker voor me. (moest ik ff kwijt..)

8. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan, Microsoft probeert Clear Type extra te pushen met Internet Explorer 7.0 want tijdens de eerste keer starten staat dit standaard aangevinkt bij de configuratie keuzes die je kan maken. Dit zou je nog eens kunnen checken, als je het interesting zou vinden, door op het advanced tabblad bij de internetopties op de reset knop te klikken. Maar dan moet je weer ff alles opnieuw instellen.

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wist niet dat Clear type een standaard onderdeel van IE 7.0 was.
    Weer wat geleerd.

Werk al jaren met Clear Type en het bevalt mij zeer goed.

10. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Als netwerkbeheerder moet ik dit dan ff kwijt: group policies. Daarom ben ik wel best blij met IE7.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik kreeg wel een berichtje, wou eerst wel installeren, maar heb toen per ongeluk ergens op annuleren ofzo geklikt. Alleen als er allemaal dingen gaan veranderen hoeft het van mij niet zo. Wat is er precies anders of beter aan IE7?

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens Microsoft.

Deze versie is betrouwbaarder, beter compatibel, gebruiksvriendelijker en veiliger. De opmaak van Internet Explorer 7 Beta 2 was weliswaar afgerond, maar op basis van de feedback van onze klanten hebben wij besloten nog enkele cosmetische wijzigingen aan te brengen. In Internet Explorer 7 kunnen gebruikers de e-mailknop terugzetten op de taakbalk, de tabbladen opnieuw rangschikken door deze te slepen, en horizontaal schuiven tijdens het zoomen.

Voor een betere RSS-ervaring kunnen gebruikers nu in Internet Explorer 7 ook al hun RSS-feeds automatisch bijwerken. Bovendien heeft de gebruiker meer controle over het 'markeren als gelezen' van zijn RSS-feeds.

13. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem net geinstalleerd en vind hem lekker werken :) heb cleartype ook aanstaan en vind het er goed uitzien..

alleen wat cookie x zegt is wel waar.. het firefoxgehalte is heel erg hoog :9 maar dat is opzich niks slechts... hoogstens iets om aan te wennen :) ik ben in ieder geval wel blij met deel 7 :D

btw me 800e post :p :D

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  14. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook geinstalleerd,maar waar is de email knop gebleven.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet dat IE7 niet, tabs zuigen bigtime en de hele interface is gewoon klote. Wil eigenlijk gewoon IE 7 met IE 6 functionaliteit. Mja... iig interface. Het werkt niet prettig als je classic view gewend bent ofzo. Het staat me gewoon niet aan:p. Mogelijkheden zijn top alleen de interface had van mij anders mogen zijn.

16. Toyota Yaris

Leuk Bevonden:
    0
    Tabs werken perfect, uitgebreidere ADM templates. IE7 is tov IE6 een geweldig product want laten we eerlijk zijn IE6 is crap deluxe. En dat er niet zoveel toeters en bellen opzitten als op Firefox 2.0 vind ik helemaal niet erg, die moet je dan toch alleen maar afschermen.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb IE7 gebruikt in Windows Vista. Maar op m'n laptop heb ik gewoon netjes Firefox! Werkt heerlijk.

18. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    kwestie van wennen.. over een week of 2 zie je het niet eens meer man :D

19. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb evne gekeken, en het lijkt me wel een verbeterering tov IE6. Maar toch vind ik de lay-out van de menubalken etc. niet echt geweldig. Ik houdt het liever bij Firefox 2.0. Bevalt me goed!

20. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb IE7 nu al een paar maanden en het bevalt mij nog steeds prima. Vooral de tabbladen vind ik erg handig...

Deel Deze Pagina