Ik heb een zwaar probleem... Telkens als ik een internet explorer een adres intyp kom ik op dezelfde site uit ,ik kan dus niet meer browsen. Ik kan net nog naar men favorieten gaan. (xbw zit er dus in ,gelukkig ) Ik heb al met verschillende proggies gescanned ,en nog steeds hetzelfde probleem (al 500 files ofzo in quarantaine ,nog steed niet weg) please ,alle help is welkom,,, groeten
niks quarantaine, gewoon verwijderen. Verwijder al je cookies, en al je tijdelijke internet-bestanden. Dat ruimt de boel iig al flink op.
en als je alles al gedaan heb en nix lukt tja... dan moet je je hele computer opnieuw installeren (ik hoop het niet voor je) suc6 (ik kon niet met wat beters komen maarjah.)
@dwd : ik heb al men i-net bestanden verwijderd ,maar je kan met ad aware niets verwijderen? of ben ik mis?
Je kunt je quarentine list openen en daarin dan alles verwijderen. Opletten dat je niet per ongeluk op restore drukt!!!
uh is cker een sex site? dat is een soort portaal waar je steeds op uitkomt, als je in dat scherm kijkt staat er soms ook bij van: click here to uninstall, dan denk je nee niet nog meer reclame als ik daar op druk maar het werkt echt... hoop dat het bij jou ook werkt
lol ,neen iet echt!! maar ik heb net netscape van een vriend (hij heeft em kunne doen werken) en alles is weg!!!! leve netscape
neem opera of mozzilla heb je daar nooit meer last van, kun je altijd rechtermuis doen altijd de source zien