hey, Ik heb dus sinds een maand een probleem, als ik mijn internet explorer op start geeft hij aan dat de hij de server niet kan vinden, vervolgens gaat het muis icoontje heel erg knipperen en is de internet explorer helemaal niet meer bruikbaar. Maar outlook express werkt wel en via deze computer kan ik wel het internet op alleen ik kan dan geen links openen want deze opent hij weer met internet explorer en deze werkt niet. Verder staat mijn adsl gateway gewoon open bij netwerklocaties en staat precies hetzelfde als eerst (1 maand geleden) toen mijn internet explorer wel werkte. Mijn vraag dus heeft iemand anders dit probleem ook, of gehad en weet hoe je het moet oplossen of moet ik gewoon m n pc opnieuw instaleren? Alvast bedankt.
Als de server niet gevonden kan worden staan er toch allemaal dingen die je kunt doen... simpel: Doe dat en je kan nu toch wel op internet? dus what's the problem?
Zou eens scannen op spyware dmv ad-aware, spybot search and destroy en hijack this. Als je dat al gedaan hebt of het levert geen oplossing na verwijderen van spyware dan zou ik gewoon internet explorer opnieuw installeren.
ey ik heb ook een probleempje met internet explorer. Bij bepaalde sites (o.a www.gamershell.com en www.planetwarcraft.com) stopt internet explorer opeens (xbw.nl doet et wel ). als ik dan het scherm wil wegklikken staat er internet explorer reageert niet enz. heeft iemand enig id hoe dit komt?
Bij mij doen die sites het zonder problemen. Zover ik weet heeft het niet met cookies/beveiliging/flash programma's die je niet hebt of dergelijke te maken dus zou je aanraden om internet explorer opnieuw te installeren, want hij hoort normaal gesproken niet vast te mogen lopen bij het bezoeken van een site.
ik heb dat ook gehad. Je kan wel inbellen, maar geen enkele site doet het. Doe gewoon een systeem herstel (een paar dagen terug in de tijd) en dan is het als het goed is weer goed